Segmen : Tolong kutuk kow2 blog saya...

Haaa... Mood nak bersegmen tiba2 muncul dari mana ntah... kali ni gua nak offer kat korunk untuk izinkan gua kutuk kow2 blog korunk... kalau bahasa sopannya 'review'....


Macam mana segmen gua ni akan berlangsung??? Ok mcm ni...
Gua akan buat entry khas bertajuk
 "Segmen : Tolong kutuk kow2 blog .............. "

Dalam entry tu nanti akan ada header blog korunk dan gua akan review blog korunk dari pandangan gua sendiri... simple jer kan... tapi review gua bukan benda baik2 jer k... yang gua rasa macam ampeh pun gua akan review gak... ade can gua nak kutuk memang gua akan kutuk habis2... wakaka... so, kalau yang tak kisah tu boleh joint segmen gua ni...

Cara nak joint simple jer... tak perlu buat entry segala bagai... cuma tinggalkan komen korunk kat entry ni dengan tulis 
"Tolong kutuk blog saya!!!!"

Gua akan cuba review sebanyak mungkin blog yang joint segmen ni... tarikh penyertaan segmen ni bila2 masa sahaja... bila gua rasa dah tak larat nak review, gua akan stop... hehehe...

So, apa lagi? Jemput joint...

Senarai blog yang serah diri untuk dikutuk adalah :

1. All About Love
2. Itu kamu bukan aku
3. Mia Duniaku
4. The Other Side Of Kesuma Angsana
5. Gedik
6. Taman Si Gadis Purple
7. Don't Touch My Superman
8. The King, The Queen & The Lil' Prince Journey's
9. Ingat SM.. ingat merepekgila.blogspot
10. Syida Rashidah
11. Miz Ruha
12. Corat Coret Pink Ummi
13. Apa Apa Saja Tentang Aku
14. Sekadar Coretan
15. Rina Ellisa
16. Hanya Dia Untukku
17. My Blog Cloud
18. Daily Diari Of  A Mom
19. Step To My Paradise
20. Aimi Syahirah
21. Miss Moustache
22. Teenagers Story
23. Mrs. Budu Bilis
24. Suria Amanda
25. Infiniti
26. ......................................




Dapatkan tips berguna berkaitan perfume hanya di sini...


Labels: