Segmen: Tolong kutuk kow2 blog Rina Ellisa

:: Rina Ellisa ::

Gua baru jer berkenalan dengan blog ni... itu pun time nak mengutuk baru nak kenal... baru nak follow... kalau tak kena kutuk ni ntah bile dapat kenal ntah dengan blog ni...

1st time bukak terus nampak header yang cun dan simple ni... baca pulak tajuk blog ni iaitu Rina Ellisa terus macam cair gitu... ahhh... cantiknya nama dia dan mesti santek gak tuan blog ni... hehehe... gua suke dengan header ni... nampak feminin sangat dan cute giler kowt...

Gua bace entry die kononnya header ni baru semalam jer die dapat... sebelum ni ntah macam mane la header die... nasib baik dah tukar header ni kan... kalau tak, silap2 kena kutuk kow2... wakaka...

Untuk mengutuk maka kena la kodek2 blog ni dulu... konsep blog ni suci bersih... takda semak samun kat side... semue die letak kat bawah... so, gua try ushar2 kat bawah tu nak cari apa yang tak kena... ada 1 jer yg gua rasa macam tak puas ati iaitu daisypath tu... tak centre laa... senget sebelah bile tengok... pastu gambar pemilik blog letak la yg closeup skit... bagi clear nmpak muke pemilik blog... kan ade gambar yg photoshoot jadi model tu... ambik la gambar yg tu... yg possing2 bagai... nampak lebih profesional... hehehe...

Yang lain rasanya takda masalah... cuma gua cadangakan cari tempat untuk letak bloglist... buat la 1 bloglist dan jangan lupe blog gua okeh... ekekeke... (**buat muke tak malu)

Haa... dalam dok kodek2 entry2 yg lepas...banyak jugak citer personal yg best2... citer jenjalan pun byk gak... walaupun blog ni baru dilahirkan bulan Mac 2012 tp gaya penulisan dah macam orang lame... kengkawan yang belum mengenali Rina Ellisa ni jom pakat2 serbu blog die k...



Nak rasa comel, try perfume kat sini...