Segmen: Tolong kutuk kow2 blog Daily Diari Of A Mom

:: Daily Diari Of A Mom ::

Biasanya tiap kali gua bukak blog untuk dikutuk terus akan tengok header dan mula la nak cari salah itu ini... tapi untuk blog ni gua terpandang pulut durian dulu... hohoho...

Terus rasa macam Arghhhhhh!!!!... mane gua nak cari kat KL nih... kalau balik kg sebut jer kat mak @ abah mesti esoknyer ade jer kat dapor... tapi ni kat KL nak sebut kat sape lak... huhuhuhu... terus rasa kempunan gitu... ampehh... untuk makluman gua adalah hantu pulut durian... jaga2 nanti gua timbul kat rumah pemilik blog ni okeh...

Ehhh... ni entry kutuk ke entry pulut durian ni... melalut suda... wakaka...

ok2... jom ushar header dulu... ermmm... kalau gua suruh Akiff pilih header ni dengan header blog gua pastinya Akiff kan pilih header blog ni... sebabnya? Sebab sesuai sangat lukis kat dinding skolah tadika... muahahaha... sory sbb mata gua tak berselera dengan header ni... tapi gambar mom dengan anak2 dah tervaek dah... tapi kan... spelling "diari" tu sepatutnya "diary"... dah jadi bahasa rojak dah... skolah tadika tak elok guna bahasa rojak okeh...

Background blog ni gua suke... hitam putih... ade gambar camera... tapi tak match langsung dengan header yang colurful tu dan jugak background kat list followers yang colur hijau turqoise tu... kalau hijau turqoise tu dibuang rasanya lagi tervaek...

Yang kat side bar tu knape buat 2 lapis... buat selapis dah la tapi lebarkan skit... bagi keutamaan kat entry... ini tak... lebar entry dengan side bar same banyak... huhuhu...

Iklan nuffnang dengan pool tu letak la kat bawah skali... yang selebihnya tu susun elok2... yang mana perlu diutamakan letak kat atas... selebihnya letak kat bawah2 skit...

Itu jer kowt review gua untuk blog ni... takmo bukak lame2... terliur tgk pulut durian tu... kawan2 yg belum kenal dengan Mom ni jom la terjah tengok...



Perfume bau durian pun ade kowt... ekeke... ce try tgk...



Labels: ,