Segmen: Tolong kutuk kow2 blog Miss Moustache

:: Miss Moustache ::

Lepas beberapa hari segmen ni berehat seketika dek kebizian si abah ni mencari rezeki maka hari ni kite start balik okeh... blog seterusnya adalah blog adik Miss Moustache...

Blog yang ceria ni milik adik manis yang masih muda remaja... tahun depan baru nak hambek espiyemmm... bile bukak jer blog ni gua dah tahu sangat ni gugurl punyer blog walaupun ade misai mister potato kat header die... sebabnya tema colur untuk blog ni adalah pink dan peach... tema yg sejuk mata memandang... header bagi gua adalah simple dan juz ok... tak menarik sangat dan tak jugak membosankan... cuma knapa misai mister potato tu diletak kat situ hanya tuan tanah jer yang tahu... mungkin die admire dengan orang yg misau mcm tu kowt... ekeke... gua cadangkan header ni letak doodle bagi gantikan misai tu... tu lebih menarik rasanya...

Masa gua nak explore entry2 terdahulu, gua hanya nampak entry segmen jer... gua ingatkan blog ni khas untuk segmen jer tp rupenyer blog ni masih baru dan sedang mencari tapak... gua cadangkan kurangkan skit entry segmen tu... segmen yang dah tamat tu elok buangkan jer sebab bila orang macam gua ni baru nak mengenali blog ni... gua tak nampak entry2 personal blogger ni...

Side bar blog ni agak kemas dan tak semak sebab tak banyak benda yang disumbatkan... mungkin sebab blog ni masih baru sebab tu tak banyak benda nak diletakkan kat tepi tu... tak banyak benda yg gua boleh kutuk pasal blog ni sebab blognyer sangat simple dan tak serabut... cuma bab entry tu kena pelbagaikan...

Salam kenal untuk blog Miss Moustache...



Sephora Dubai Perfume

Labels: ,