Segmen : Tolong kutuk kow2 blog Mrs. Budu Bilis

:: Mrs. Budu Bilis ::

Mula2 bukak blog ni terus rasa serabut jer... mungkin sebab header tu ade pompuan rambut serabut kowt... blog ni pun rasa gelap jer sebab background yang corak hitam pink yang sangat berani... pertama skali gua nak katakan header ni tak cantik di mata gua... gua rasa serabut... ape motif letak gambar tu ntah... klah ini gambar tuan rumah gua tak nak kutuk tp gua nak puji sebab gambar yang kreatif... tapi kalau gambar cilok ntah mane2... tu tak kreatif okeh... pandangan gua, background tu dah cantik tapi agak padat, so taknak menambah kepadatan di mata ni haruslah pairkan dengan header yang lebih simple... baru la balance...

Side bar pulak walaupun banyak benda yang diletakkan tapi disusun dengan kemas dan teratur... itu gua suke... pemilihan font untuk blog ni pun agak selesa mata memandang... nak baca pun best jer... tapi satu yang gua rasa menyemak mata ni memandang ialah kat setiap bucu screen akan ada widget... seeloknya tak perlu nak serabutkan letak kat setiap penjuru... nampak blog tu sempit jer...  ShoutBox tu try cari space lain untuk letak... doodle blah bawah tu cantik tapi kalau takde lagi cantik... yang bear kat bawah tu pun cute dan kalau takda laaaagi cute... hehehe... so, fikir2 lah pandangan peribadi gua ni k...

Haa... sesuatu yang menarik pasal blog ni ialah ade katun2 comel ni selepas entry...

Entry2 dalam blog ni jugak menarik untuk dibaca... teknik penulisan blogger ni pun tak membosankan... setiap entry pasti ada gambar sebagai hiasan walapun gambar cilok google... entry2 adalah berkisar diri blogger dan juga info2 menarik yang mahu dikongsikan bersama...

Kepada sahabat blogger lain yang masih belum mengenali  Mrs. Budu Bilis ni... jom kite ke sana...


(Auto publish : Sedang bercuti bawak anak2 sedara dan family dari kg jalan2 sekitar KL)


Tips pemilihan perfume boleh didapati di sini...

Labels: ,