Segmen : Tolong kutuk kow2 blog Suria Amanda

:: Suria Amanda ::

okeh... bawak bertenang smua... gambar di atas bukan gambar anak sedara gua atau siapa2... itu adalah header untuk blog Suria Amanda... macam mana gua bleh tau nama blog ni Suria Amanda? hmm... berdasarkan url blog ni jer....

Pertama skali gua anggap blog ni takde header... gambar adik comel kat atas tu bukan header okeh... harap tuan rumah rajin2 la skit buat header untuk blog ni... background dah cantik dah tapi biasa jer... takda special sangat... side bar pulak knape byk gambar si puteri tu... bkn ke tuan rumah ni ade twin dengan putera jugak ke? knape gambar diorang sekeping jer tapi yg si puteri bukan main banyak... siap header pun gambar si puteri...

Kat side bar tu kalau nak letak gambar boleh tapi jangan la banyak sangat...  yang "ahli-ahli mesyuarat tingkap" atau bloglist tu kalau boleh jangan biar panjang macam tu... pendekkan skit... biar 10 jer yang nampak...  kat bahagian bawah tu ape hal nampak serabut jer... tiba2 ada plak bloglist kat bawah tu... pastu bleh plak ade lirik lagu melly goeslow... adehhh... semue tu kena manage bagi terussun dan cantik... nak letak macam2 boleh jer tapi susunan biar la tak serabut... banyakkan BW ke blog orang lain dan cilok idea2 diorang susun gadget2 tu smue... jangan ushar blog gua pulak... gua sebok dok mengutuk blog orang sampai blog sendiri pun ntah ape2... hehehe...

Berkaitan dengan entry pulak... gua suke pulak membacanya sebab tuan rumah banyak citer bab anak2... macam gua jugak la tu... hehehe... banyak hal peribadi di kongsikan dalam blog ni... so, kengkawan jom kite beraye umah die...


(Auto Publish : Mood bercuti sedang merasuk)



Mood wangi di sini...




Labels: ,