Segmen : Tolong kutuk kow2 blog Mia Duniaku


Pertama skali bila gua bukak blog pemilik nama izan mama mia ni... tersenarai 3 blog milik dia... hohoho... bloggerholic betul mama ni... ehhh... ade ker word 'bloggerholic'... hahaha... gasak laa...

Dari senarai 3 blog tu, gua pilih 1 jer untuk gua kutuk kow2... kang kutuk tiga2 terus moral down pulak nak berblogging... So, gua pilih blog Mia Dunia Ku... dari tajuk blog pun dah tau yang blog ni berkisar tentang anak mama yang bernama Mia...

:: Mia Duniaku ::

Sebagai permulaan entry gua nak copy dulu header blog Mia Dunia Ku tapi sadisnya bila tak boleh right click... die kluar yang bawah ni...


Ciss... nak copy header ko laa... takda maknanya gua nak ciplak header ko ni... sebab tak boleh nak copy, terpaksa la gua print screen... huhuhu... 1 hal pulak nak kena buat kejer tambahan...

Berkenaan dengan layout blog ni... gua rasa kalau mama hadiahkan kat Mia nanti mesti die suke... memang sesuai untuk gugurl... pink + biru mude + hello kitty... tapi tang penggunaan font untuk entry tu kalau boleh tukar cari yang lebih menarik... bagi kena skit dengan blog yang nampak gugurl ni... kalau guna font comic san pun ok jugak... nampak katun skit dan tulisan nak baca pun tak serabut...

Side bar kat tepi tu dah ok dah... tak banyak benda sangat... susunan pun ok... tapi yang ruangan "Rajin Bagi Pendapat" kat side bar tu kenape yang nampak berterabur jer gua tengok... tak boleh nak susun elok2 ker... hishhh... lagi satu gambar katun yang bawah ni...
Menghalang pandangan gua nak tengok ape bende yang kat side bar tu... orang scroll atas bawah tapi die stay kat situ jer... sebok betul...

Dari segi kandungan entry, gua ok jer.. takda masalah pun.. suke jer baca pasal kehidupan orang...  pegi mane, makan mane, jalan mane smue ade... 

Blog Mia Duniaku ni dah ada 899 followers... waaa... ramai tu... patut la ramai jer yang komen setiap entry die... semoga blog Mia Duniaku menjadi hadiah istimewa untuk Mia suatu hari nanti...


Nak hadiahkan Mia perfume boleh klik sini yer...

Labels: ,