Segmen : Tolong kutuk kow2 blog itu kamu bukan aku

::. ...itu kamu bukan aku... ::

Seterusnya blog kedua yang gua nak review adalah milik gadis ayu ni... die gelarkan diri die ayut... knape nama ayut gua tak pasti pulak... yang gua pasti die ni ayu... hehehe...

Pertama skali bile terjah masuk blog die terus nampak colurful... waaa... tema deepavali ke hape ni... aduuu... tak kena betul dengan selera mata gua... mata gua ni serabut jer kalau tengok yang colurful... tapi dah ayut ni suke, gasak ko la kan... die punyer header sebesar2 alam die letak gambar katun muke die... lagi cun ayut sebenar dari katun tu... siyesss... hehehe...

Berkenaan tajuk blog ni.... itu kamu bukan aku... gua dapat simpulkan yang ayut ni jenis yang tak ambik kesah hal orang lain... atau senang cakap tak suka jaga tepi kain orang atau kepo... hmmm... betul ke?? hehehe...

Followers die ade 335 orang... huhuhu... ramai la jugak kalau nak dibandingkan dengan gua... cik ayut ni start berblogging dari tahun 2010 tapi nampak dari bilangan entry die macam tahun 2012 ni baru activ betul... tahun sebelum ni macam suam2 kuku jer...

Kat side bar gua nampak banyak benda tapi tersusun jer... mungkin sebab tak banyak iklan yg die letak dalam blog ni... font yang die gune pon tak serabut sangat... simple dan senang nak baca... tapi kalau nak lagi cantek try tukar font lain yang lebih unik dan menarik skit... asalkan tulisan yang dipilih tu jangan nyusahkan orang nak baca sudah... 

Blog ayut ni takde pageview jugak untuk gua tengok... nak tau jugak tahap penerimaan orang terhadap entry2 ayut ni... kadang2 tu followers tak ramai tapi silent reader ramai... 

Ayut ni jenis yang suka mengomen entry orang... tak heran la setiap entry die ade jer komen dari followers2 die... entry die pulak lebih berkisar tentang isu semasa... banyak isu semasa yang di tulis balik ikut pandangan die... ade jugak die share info2 berguna dan citer pasal personal life die... tapi yg gua perasan, blog ayut ni kurang skit citer bab makan2... mayb ayut ni bukan jenis yang kuat makan kowt... tapi kalau ade segmen atau contest ade jer die joint... hohoho... bagus2... support member2 kan...

Secara keseluruhannya, blog ayut ni ok jer... takda tarikan sangat dari segi fizikal blog tapi dari segi penulisan die agak menarik jugak... semoga ayut lebih berjaga dalam berblogging...

oh yaa... gua suka bagi makan ikan kat bawah blog tu... kadang2 tu boleh leka main dengan ikan tu... yer la... akuarium die luas la katakan... sajer suke buli2 ikan tu... wakaka...



Walaupun anda bukan jenis yang badan berbau, tapi seeloknya letak la sikit haruman yang menyenangkan kat badan anda... baru best kawan2 nak menempel sebelah anda...

Labels: