Segmen : Tolong kutuk kow2 blog "The Other Side of Kesuma Angsana"

:: All about us ::

Blog seterusnya yang nak dikutuk adalah blog Kesuma Angsana... bukan main lagi name die kan... 

Hmmm... macam blog sebelum ni jugak... tak boleh nak copy header... right click disable... ciss... kena buat kejer tambahan... nak kena print screen header die yang tak cantek tu... ntah ape ntah motip die letak pokok seketul kat header tu... tak faham gua... dah la tajuk blog tu panjang sangat... dah tu ade 2 tajuk... 1. The Other Side Of Kesuma Angsana... 2. All about us... semue citer pasal die ke atau citer disebalik diri die ntah... konpius wehh...

Ikutkan mata gua, bentuk fizikal dalam blog ni takda benda yang special sangat... biasa ja... basic2 semuanya... sama macam blog gua jugak... cuma kat side bar tu alahai, banyaknyer bende ko nak sumbat kat tepi tu... sampai berlapis2... semuenyer ade 23 item kat tepi tu... tak banyak sangat ke??? Kalau boleh kurangkan skit serabut tepi tu lagi cun...

Yang pageview tu apesal angka jadi macam tu... macam kat bawah ni... ke kat komputer gua ni jer yg nmpak mcm tu...
Dengan bilangan followers yang seramai 711 orang dan usia blog ni yang baru berusia 8 bulan.... gua rasa blog ni dah ckup berjaya kalau berdasarkan kepada pageview tu yang dah cecah lebih dari 50,000...

Kerajinan Kesuma Angsana menghapdet blog ternyata mengundang ramai reader untuk terus membaca entry  yang dibuat... apa yang gua nampak, intipati blog ni ada segala ramuan yang diperlukan, cerita bab artis la... isu semasa laa... family la... info2 menarik laa... semue ade... patut la ramai jer reader die walaupun blog ni tak sampai setahun lagi...

Pemilik blog ni jugak jenis yang rajin blogwalking dan mengomen... nampak macam takde kejer sangat jer kan... wakaka...

Apa pun, kepada yang belum mengenali Kesuma Angsana ni... boleh try terjah blog die dan kepada Kesuma Angsana, sesuatu yang gua nak cakap kepada Kesuma Angsana... pemilihan colur hijau dan background daun tu memang gua suke... simple n nice tapi kena pandai makeup bagi lebih ceria...

Kepada yang nak joint segmen ni, sila klik sini...




Yang nak cari perfume sebagai hadiah boleh try tengok sini...



Labels: ,