Segmen: Tolong kutuk kow2 blog Corat Coret Pink Ummi

Sorry, sepatutnya turn blog cik Que tapi gua tak dapat masuk blog die... kalau cik Que baca entry ni mintak komen skali lagi yer... tinggalkan link kat gua...

So, kite terus ke blog seterusnya iaitu blog Corat Coret Pink Ummi...

:: Corat Coret Pink Ummi ::

1st time gua bukak blog ni terus nampak header yang cantik dan kreatif ni... siap ade gambar ummi dan anak2 die skali... bila scroll ke bawah memang blog ni nampak sangat ceria... colur memainkan peranan penting...

Seperti biasa gua kena study dulu blog ni... selak sana... selak sini... dan ternyata tak banyak yang gua boleh kutuk melainkan pasal bloglist kat side bar tu... ade 10 katigori bloglist... giler banyak... tapi walaupun ade 10 tapi gua tak nampak serabut pun... huhuhu... cuma 1 jer laa... dalam 10 bloglist tu mintak reserve 1 untuk blog gua jugek... kahkahkah... (buat muke tak malu)

hoi, ape bagus sangat ke blog ni sampai takde point gua nak kutuk... ampehhh...

Kepada kengkawan, jom try ushar blog sahabat kite ni... ni adalah blog personal... banyak citer personal dan sharing2 berguna dari ummi... so, jom ke sana...



Happy Perfume semestinya hanya yang terbaek untuk anda!!!


Labels: ,