Segmen: Tolong kutuk kow2 blog My Blog Cloud

:: My Blog Cloud ::

Masa mula2 bukak blog ni terus gua rasa macam nak tutup jer... sebab loading lambat... pastu cari mane ntah entry die... lepas scroll sampai ke bawah baru jumpe entry die... segale bende die letak kat atas... Hmmm... dah la mood nak ber'blogging' kelaut... terus simpan dalam draft dulu... nnti tunggu mood ok skit... kang mood tak hokey ni pedih lak gua kutuk...

So, tadi gua bukak lagi skali blog ni... ehhhhhh... dah berubah? Blom kena kutuk dah tukar ek... ekekeke...
Header pun dah lain skit... cantek header baru ni lagi dari header yang sebelum ni... (tengok kat atas tu)

Alololo.. romantiknyer letak gambo kawin dengan gambo anak kat header tu kan... comel jer gambar tu... tapi gamber jer la k... header tak comel mane pun... mungkin sebab header tu nampak semak dengan aksesori... header tu simplekan skit laa...lepas tu kat doodle tudung pink tu ade tulis ape ntah... tak nampak...

Keseluruhan blog ni bertemakan pink... siti situ sana sini colur pink... nampak sangat tuan rumah ni obses dengan pink kan... gua ok jer... bagi gua pink melambangkan ke'gugurl'an sangat...

Gua taknak kutuk satu persatu sebab kutukan gua ni dah nak kena ringkaskan skit... sebab banyak lagi blog tunggu turn untuk dikutuk... so, gua ringkaskan yer... gua rase blog ni semak dengan gadget yang ade dimana2 sahaja... atas entry pun ade... kat side bar pun bersepah gadget... tuan rumah kalau boleh kurangkan skit... cadangan gua benda2 yg perlu dibuang adalah "Cari Mende Pulok?", "Google + Followers" dan "Tak Nak Tanyer Ker?"... dan satu lagi "Terjah My Simpanan" tu kalau boleh letak la kat bawah skali... semak la semue nak letak kat bawah header tu...

Oh yaa... sesuatu yang gua rasa perlu kekalkan tentang blog ni adalah tema pink dengan buih2 kecik yang kluar kat cursor... menarik dan kreatif...

Hmmm... kawan2 yang budiman jom kite pakat2 serbu rumah sahabat kite ni...


Perfume dengan botol pink yang sangat santek ade jual kat sini jugekkk...

Labels: ,