Segmen : Tolong kutuk kow2 blog Aimi Syahirah

:: Aimi Syahirah ::

Waaa... blog seorang model kow.... tengok header pun tau... mesti ramai peminat ni kann... dah fofuler pun nak mintak kena kutuk gak ke? Huhuhuhu... ok2... orang dah joint segmen maka haruslah ditunaikan... jom kite belek2 blog sahabat kite ni...

Pertama skali semestinya header dulu yg gua tengok... dan header adalah cantek dan nampak prefesional... cuma gua rasa word "Modelling|Life|Infotainment|Love|Career" macam menyemak kat header tu... cuba bayangkan kalau takda perkataan2 tu... header lebih nampak kemas... tulisan Aimi Syahirah dan IN THE STORY  dah cantik dah... pilihan colur pun sweet sangat... tak contra tapi jelas... gambar tuan rumah pun sangat cun...

Memandangkan ni adalah blog seorang model maka gua kena selami blog ni dari sudut seorang model jugak... nasib baik gua pun penah jadi model suatu ketika dulu... *waktu kawin

Ikutkan pandangan mata gua, blog ni nampak semak dan serabut... banyak sangat benda nak tunjuk... terutamanya side bar blah kanan tu... tapi sebagai modelling gua boleh terima benda tu sebab mesti la nak kena tunjuk semua tu sbg port folio kan... cuma Aimi kena cari idea supaya semua tu dapat ditunjukkan dalam cara yg lebih kemas... cadangan gua, apakata buat entry melekat khas untuk semua tu... ibarat port folio la jugak... semue letak dalam 1 entry then entry tu biarkan stay kat 1st page atas skali tu... so, side bar tu takde la semak samun sangat...

Kalau takmo buat entry melekat, gua cadangkan buang skit gadget2 yang ade tu... contohnya macm waktu solat dan live traffic feed... iklan nuffnang dengan iklan bloghosting tu letak kat bawah2 skit... bilangan followers tu letak kat bawah skali... takyah letak kat side bar... tu antara cadangan gua suapaya blog ni tak semak samun sangat... tak perlu nak sumbat semue tu kat tepi...

Pastu pasal slide show dalam blog ni... ade beberapa slide show... tak banyak sangat ke? Baik ciombine smue tu dan jadikan 1 slide show jer... orang kalau nak tengok pun die nak tengok 1 jer... takdenyer die nak bukak semue tu skali gus...

Hmmm... itu jer yang gua boleh katakan... secara keseluruhan blog ni okeh jer... so, kawan2 smue jom la terjah blog Aimi ni...



Pernah jadi model perfume tak?

Labels: ,