Review Header Peserta GA - Part 8

Review Header Peserta GA - Part 1
Review Header Peserta GA - Part 2
Review Header Peserta GA - Part 3
Review Header Peserta GA - Part 4
Review Header Peserta GA - Part 5
Review Header Peserta GA - Part 6
Review Header Peserta GA - Part 7

Terima kasih kepada semua yang support GA kali ni...

Ni review terakhir utk peserta GA kali ni... kalau ade sape2 yg aku tertinggal tolong bg tau k...

66. Blog Kenit Cinonet
Heeee... header tgh makan cendol ni mcm tak cun bagi aku... sbb gambar gelap kot... tapi font utk Nukilan Kenit tu mmg cantik laaa... cuma besarkan sikit mesti lagi menonjol...

67. Blog  Adna Madhiha
Hmmm... aku tak tahu knape... same ade blog ni yg berat aku network aku yg slow... tp mmg masa aku update entry ni network aku agak slow... tunggu punya tunggu utk loading last2 header atas ni yg kluar... errrr... aku tak sure la kot loading tak habis lagi atau mmg ini jer header nyer... kalau ini jer, harap tukar yg lain ler... gmbar dah ler kecik... tak nmpak pun muke baby tu then toooo simple bagi aku...

68. Blog Nurfasihah
Hoh? Blog ni takde header??

69. Blog Siti Zara Nurhaidah
Waaa... cantik header ni kannn... kemas dan tak serabut...

70. Blog Naniey Jemiey
Header ni pun ok gak... cun dan matching dgn design blog... cantik...

Okehh... habis sudah aku review  header semua peserta GA kali ni... benda ni aku buat sebagai token kpd semua yg joint GA aku ni utk memperkenalkan blog smua orang supaya senang kite nak blogwalking dan saling berkenalan... aku dah masuk semua blog tp ada blog yg aku tak sempat nak follow... sbb kdg2 network slow dan kdg2 try 2 3 kali tak boleh nak follow... so, nnti aku g melawat lagi kat blog korang ehhh... keep in touch yer...

Oh yaaa... kepada yg aku komen, kutuk n kritik header korang tu... sorry ehh kalau ada yg terasa hati sbb aku juz bagi pendapat aku secara personal dan dari kacamata seorang abah... aku sbnrnya bkn pndai sgt pun nak tgk header org tu cantik ke tak... cantik tu sgt subjektif... susah nak jelaskan... so, jgn terasa hati dgn komen2 aku pasal header korang smue k... yer laa... nnti kot ade yg cakap " elehh... header die pun ntah hape2 nak review header orang"... huhuhu... yer yer aku sedar... tp aku review ni juz sekadar nak perkenalkan blog semue peserta GA aku ni... kalau ade yg tak puas hati dan nak aku remove review pasal header korang juz let me know k... no heart feeling...


Labels: , ,