Review Header Peserta GA - Part 3

Review Header Peserta GA - Part 1
Review Header Peserta GA - Part 2

Klik banner di atas untuk Joint GA

Ok jom sambung review... ushar2 tgk header sape yg melethop...

16. Blog Nana Kimie
Alololo... header katun2 romantik... header nmpak kebudak2kan... mayb tuan blog budak lagi kot... hehehe... blum kenal2 lg dgn blog ni... tp sweet jer katun tu kann...

17. Blog Rabiatuladawiah
Bagi aku header ni cantik cuma mungkin perlu tambah tulisan kot... bagi nama kepada blog ni... blog takde nama mcm xde identiti plak... tu pandangan aku la kann...

18. Blog Asha Hana
Header yg bertemakan biru ni nmpak simple jer... ade 2 susuk tubuh di situ... satu pemalu, satu lagi dok lepak atas huruf S... hehehe... hati2.. jatuh kang... wakaka...

19. Blog Pha Is
Haa... aku suke header dan nama blog ni... nama blog mmg sempoi habis... tak skema dan header tak serabut... tulisan utk header pun cantik jer... siap ade cop mohor tuuu...

20. Blog Karimah
Header cantik... tak serabut dan comel... pilihan colur pun lembut jer bersesuaian dgn doodle tu...

21. Blog Lim Yun Sing
Heee... tgk katun kat header ni teringat plak kat komik2 jepun n korea.... header blog sgt simple... tulisan tu mcm x brapa cun dimata aku... then... mcm mana nak sebut nama blog ni... pelik lak bunyinyer... hehehe...

22. Blog Mia Lovetto
Header dah comel dah... unik dan cantik tp tulisan alahai... kecik sgt...

23. Blog Zuraina
Haaa nmpak tak header die... siap ade bar code... kehkehkeh... mcm serabut lak kan header ni... byk bende dan byk colur... apapun die ni same mcm aku gak... Budak QS jadi blogger... ekekeke...

24. Blog Mastura
Klau tgk header ni nmpak mcm kosong jer kan... tp kat blog die cun jer sbnrnya sbb kombinasi background die sesuai dgn header... cumanya kat header tu takde tulis apa2 nama...

25. Blog Aini Zakaria
Header yg ni mmg cantek... aku suke... cuma link blog kat header tu kecik sgt... kalau dibesarkan pun ok gak...

Okehh... smpai sini dulu... next aku review yg seterusnya k... klik header2 di atas untuk berkenalan dgn pemilik blog...








Labels: , ,