Review Header Peserta GA - Part 5

Review Header Peserta GA - Part 1
Review Header Peserta GA - Part 2
Review Header Peserta GA - Part 3
Review Header Peserta GA - Part 4

Klik Banner untuk joint GA

Jom sambung review header peserta seterusnya.... seronok pulak layan header korang yg mcm2 ni... hahaha...

36. Blog Mawar Berduri
Waaa... kemain nama kannn... tgk header pun bertepatan dah dgn nama blog... cuma colur tulisan tu too merah dan berserabut bagi aku...

37. Blog Mioko Sasuke
Mule2 aku rasa header ni mcm simple sgt tp sbb nama blog ni pun "contengan"... so, kire sesuai la font dgn katun kecik kat header tu...

38. Blog Hani Fadhlina
huhuhuhu... sedihnyaa... blog ni mcm xde header jer... gini jer...

39. Blog Cik Nadrah
I loike header ni... colur cun... tulisan cantik... tak serabut...

40. Blog Airis Arissa
Hmmm... header ni kalau font buat yg pelik2 skit pun ok gak... yg mcm ni simple sangat plak...

41. Blog Hanna Mida
Header ni cantik... tak serabut... aku suke... aku suke tulisan Hanna Mida yg besar gedabak tu...

42. Blog Azatie
Kemas... dan cantik... tp kalau la background putih tu juz kosong dan dpt bland dgn background blog yg bintik2 tu... mesti lagi cun...

43. Blog Nurul Huda
Erkk... peminat K-Pop la ni kannn... header gmbr awek k-pop yg cun melethop ni... tp juz awek tu jer yg cun... header bg aku tak cun sangat pun... hehehe... sorry jujur sangat...

44. Blog Mar Mansor
Sebagai blog seorang ibu dan perempuan... aku rasa header ni sangat cantik cumanya gambar tu jer tak crop btul2... mcm potong gune pembaris jer... hahaha... kalau crop gune photoshop mesti terbaek...

45. Blog Munirah Izzan
Header yg cantik dan kemas... tp kalau ada sikit lagi deco mungkin akan lebih caria kot...

Okeh kengkawan... jom terjah blog setiap satu di atas... klik header yg berminat yer...
Next aku review lagi peserta2 GA yg lain...

Labels: , ,