Review Header Peserta GA - Part 1

Korang yg belum joint GA aku ni... meh la joint... simple jer... klik Banner Rasmi GA yg kat bawah ni untuk joint... nnti dah tersenarai sbg peserta aku akan review header korang...


Yang mana dah joint boleh chek senarai peserta yg aku dah update... klik sini... chek tgk blog korang tersenarai ke tak... takut tercicir lak...

Perkenalkan 5 blog pertama yg joint GA aku ni...


1. Blog Angah Judin
Simple jer kann header blog ni... dah nama pun blog lelaki... sesuai la gini2 jer... takyah nak berbunga2 bagai...


2. Blog Iuzira
Comellll... header dgn tuan blog same2 comel... hehehe... best quote utk blog ni.. "Belajarlah bersyukur ketika mendapat keuntungan dan belajarlah tersenyum ketika menghadapi kerugian"

3. Blog Shera
Hohoho... blog ni takde tulis ape2 kat header die... juz gambar jer... mcm xde nama plak blog ni... tapi nsb baik gmbr baby tu comelll... hehehe...

4. Blog Syira Lokman
Tgk header pun tau kan tuan punyer blog ni gigirl... header mmg tak dinafikan agak biase tp cantik... blog ni sangat pinky...

5. Blog Sheila
Alahai... simple sangat nih... jarang nmpak blog header pompuan yg simple mcm ni... juz nama sendiri jer... tapi walaupun header simple, nmpak sesuai dan kemas jer bile combine dgn layout n design blog....


Okeh... aku stop sini dulu... next aku review header yg lain plak k...



Labels: , ,