Akiff Di Chalet Terapung... Alahai seronoknya!

Chalet Terapung ni aku dah cerita semalam... ni sambungan entry aku tu... tapi semalam aku juz tunjuk gambar persekitaran kat sini jer kannn (klik sini)... Detail harga chalet terapung ni aku belum bagi lagi... ok ok takper... sabar eh...

Kali ni aku nak kongsikan macam mana happynya Akiff bila kat sini... Hmmmm... agaknya macam ni la kot kehidupan anak-anak di perkampungan nelayan kannn... seronoknya diorang... takde la terkurung dalam kotak konkrit macam kami kat KL ni... huhuhu...


Seronok aku tengok gambar-gambar ni... tapi dalam keseronokan Akiff dengan sepupu sepapat die masa kat sana hari tu, ada orang yang tak senang duduk... sape lagi kalau bukan Tok diorang... mak aku laaa... susah hati betul tengok cucu-cucu die dok main kat luar... takut terjatuh... rapat ke pagar sikit jer dah kena jerittttttt... hahahhaa... bebudak ni pulak kalau dah jumpe geng memang main jer kejernyer... memang kena ade orang dewasa yang pantau.... 

Oh yaaa... untuk pengetahuan korang, kawasan ni memang bergoyang dan beralun lebih-lebih lagi kalau ade bot yang lalu... yer la kannn... sebab tu namanya chalet terapung... mesti la beralun... tapi alunan tu takde la teruk sangat sebab kat chalet terapung ni dah ditambat dengan kemas... goyang sikit-sikit jer...

Ok... next entry aku bagi detail tempat ni lengkap dengan harga setiap chalet yang ada... tunggu k...

Labels: , , , ,