Happy Birthday My Luv

9 Disember 2012 tarikh birthday miss permaisuri gua yang ke hujung 20-an... ekekeke... tahun depan kite same2 jejak 30-an lak k... InsyaAllah...

"Abang doakan baby sentiasa sihat dan ceria dan berbahagia dan murah rezeki dan umur panjang dan makin gorjes selamanya dimata abang... insyaAllah..."

Tahun ni gua tak prepair apa2 surprise pun sebab takmo la tiap tahun surprise... kang bosan lak asyik tekejut jer.. tunggu lain kali abang surprisekan baby lagi k... hehhee... (baca sini untuk tahu surprise gua sebelum ni)...

Kali ni gua bagi hadiah time Miss Permaisuri baru bangun tido... tiba2 ada depan muka... muaaha... mesti tanjat gak skit kan... jadi laa... surprise kecil2an namanya tu.. hehehe...

Tiap kali nak bagi hadiah mesti gua blur tak tahu nak bagi ape... selalunya handbag jadi pilihan gua sebab miss permaisuri memang suke handbag... tapi tahun ni gua bagi lain skit... sebab jam miss permaisuri pun ntah jadi apa ntah... so, tahun ni gua bagi jam tangan...

Puas gak la nak survey jam... merata gua pergi... mid valey, The Mall, Leasure Mall dan lain2 mall lagi... susah benor nak pilih jam... susah sebab yang around my budget tak banyak pilihan... kebanyakan jam harga ribu riban... yang harga sebijik kancil pun ade... hohoho... giloss...

Akhirnya dapat gak seketul jam ni... harap Miss Permaisuri suka... jam ni special edition okeh... org tu yang cakap... gua percaya jer... tali jam colur purple... miss permaisuri pulak memang suka purple... memang kena sangat...





Kalau nak hadiahkan perfume boleh ushar sini k..

Labels: ,