Happy Birthday

"Happy Birthday sayang... Tiada apa yang abang harapkan melainkan kebahagian hidup ini dengan baby..."...

Ewah... ombak rindu tak nak tengok... tapi tulis ayat jiwang... wakaka... walaupun gua jenis tak layan cerita yang cintan cintun ni tapi tak bermakna gua bukan spesis yang tak romantik okeh... gua pernah balik penang naik bus bawak sejambak bunga semata-mata nak bagi kat wife masa sampai stesen bus... lengah tangan pegang bunga dalam bus... tertido sikit jer bunga nak terlepas dari tangan... ingat senang ker... wahahaha...

Tahun ni gua ada planing nak buat surprise untuk wife gua sebenarnya tapi disebabkan kekangan kewangan maka gua cancel planing tu dan buat ala-ala jer untuk kami bertiga... hadiah pun gua tak beli lagi ni... plan gua nak bawak mem pegi beli dan pilih sendiri hadiah yang die nak... harap-harap die sedar kemampuan poket hero sejati die ni... jangan mintak yang melampau-lampau sudah...

Imbas balik surprise yang gua buat tahun lepas memang yang terbaek pernah gua buat... gambar-gambar kat bawah ni gua cilok dari fb mem gua berkenaan surprise yang gua buat tu...

Time lunch gua balik rumah pegi ambik order bunga yang gua dah booking awal-awal...

Bunga ni gua letak atas sofa... bukak pintu rumah jer terus nampak bunga ni atas sofa...

Kat bunga tu of coz la ade kad... atas kad tu pulak gua ada buat note "hadiah ada atas katil"...

Meluru la mem besar masuk bilik nak ambik hadiah... sekali tengok atas katil ada sekeping kad jer...

Atas kad tu gua bagi arahan seterusnya...

Terkedek-kedek ke depan pulak untuk on laptop... kena la sabar sikit nak tunggu laptop tu on... kat desktop gua ada tulis note lagi...

Masuk pulak dalam bilik lain untuk cari benda alah yang gua maksudkan tu... makanya jumpe la sarung dodol ni... hehehe...

Dalam sarung tu gua dah letak note kat atas ni pulak...

Rupenyer ade lagi arahan seterusnya... kena cari kad lagi kat dalam bilik yang 1 lagi... gua letak bawah bantal...

Note die macam kat atas ni...

Akhirnya jumpe jugak hadiah yang gua letak dalam kabinet tv kat depan...

jeng jeng jeng...


Labels: