Voucer KFC Sah Digunakan

Bluurpp.. kenyang!!! KFC Free... Ok... ni gua nak sahkan... voucer KFC Double Zinger Burger Combo macam yang gua bagi tau sebelum ni adalah sah dan boleh digunapakai... balik kejer terus gua singgah KFC dekat rumah gua... dalam hujan lebat gua berpayung turun kereta menapak menuju pintu KFC... gua tengok agak lengang KFC ni... masuk jer terus beberapa orang staff situ bertempik kat gua.. "Selamat Datang!!!"... gua ape lagi dengan muke kerek terus keluarkan voucer dari poket baju yang gua dah print kat office dan sua kat casher comel yang name Rubiah tu...
"voucer ni boleh gune tak?"... "boleh... setiap transaksi hanya boleh guna untuk 1 voucer sahaja"... "oo... kalau saya nak beli lebih dari satu saya kena beli banyak kali la macam tu.."... "ye incik... incik nak berape?"... sebabkan gua malu nak bayar due kali so gua jawab nak satu jer la...
Lepas tu gua kena tunggu kejap sebab burger belum siap lagi...

Masa gua tengah tunggu burger gua siap... masuk sorang mamat ni... die pun nak gune voucer yang same... seperti biase casher tu explain kat mamat ni dan dengan muke tak bersalah mamat ni order LAPAN (8) set... perghhhh.. terkejut gua... dengan slamber die buat 8 kali bayaran berturut-turut... nasib baik takda orang yang beratur belakang dia... kalau gua yang beratur belakang die memang kena maki dalam hati la mamat ni...
Nampak tak kaki mamat tu... dengan muke tak malu die duduk kat situ tunggu burger die siap... haaa... nampak tak minah kfc tu... die tengah lipat kotak... aku rasa diorang tengah standy untuk kena serbu lepas ni...
Kat kaunter casher ni pun diorang sibuk lipat kotak...
Yes... akhirnya dengan membeli satu cheezy wedges gua dapat combo double zinger burger for FREE... tapi gua terlupa nak ambik air... tertinggal kat kaunter... huhuhu... air tu bukan rezeki gua nampaknya...
Ni resitnya... sepatutnya diorang simpan resit ni tapi gua bertegas gua nak jugak resit tu... kehkehkeh... customer always right kan.. diorang tak boleh lawan... hahahaha...

Ok la... gua nak mandi dan bersiap sebab mem nak makan zinger burger... nak pegi makan kat sana pulak... wakaka...

Nota tapak kaki: Voucer ni sah sehingga 15 Januari 2012 setiap hari kecuali cuti umum... sila dapatkan voucer anda di sini...

Labels: , ,