Voucer KFC

Yess... ada berita baek... gua baru dapat info pasal voucer Zinger Burger Combo KFC nih.... gua ulang skali lagi... combo!!! maksudnyer set lengkap skali dengan fries dan soft drink jenama Mountant Dew... terbaek okeh... dan lagi best ini adalah Double Zinger Burger... perghhh... bukan single punyer... jom same-same kite bankrapkan KFC...
Hanya print gambar voucer yang gua bagi ni... tak kisah nak print saiz ape pun... kalau nak bagi size A4 pun boleh... kalau nak lagi best boleh print saiz A3... kalau nak lagi terbaek boleh print size AO... tapi kalau size 3R pun boleh jer... tapi harus diingat... biar apapun size yang korang bagi... burger ni tetap saiz yang same jer die bagi...

Balik kejer ni gua nak singgah KFC untuk memastikan kebenaran voucer ni... kalau betul nanti gua akan hapdet kat sini sebab gua memang ambik kesah sangat pasal benda-benda free ni... kehkehkeh... tapi kalau benda alah ni menipu maksudnyer bukan gua yang menipu okeh... itu maksudnyer gua pun tertipu...

Labels: , ,