Kontes Of The Year tajaan usahawan blogger


Haaa... nampak tak banner melethop kat atas ni... kontes yg aku anggap sebagai kontes of the year dengan kerjasama Kelab Blogger Ben Ashaari ni akan bermula pada 7 Disember 2013... Penganjur untuk kontes ni adalah Mawardi Yunus... kalau yg belum kenal dia dah boleh start follow dia untuk dapatkan update2 terkini pasal kontes ni... U-Blogger ni sebenarnya adalah Usahawan Blogger dimana smua hadiah yg disponser datangnya dari bisnez online para blogger sendiri...

Korang prasan tak dlm gambar kat atas ni ade sorang mamat kacak bergaya yg tergantung tu... tu la aku... mihmihmih... aksi nmpak hover disitu... aku adalah salah sorang penyemponser (jahanam bahasa aku ni...) untuk kontes ni... hadiah yg aku sponser adalah 1 unit 3D Puzzle...

Contoh macam gambar kat atas ni... buat masa skrg mmg aku offer Tower Bridge 3D Puzzle ni... tapi kalau pemenang nnti nak tukar puzzle lain yg ada dalam koleksi aku pun aku tak kisah... yg tu boleh bincang kemudian...

Nak tgk koleksi Puzzle yg dah terjual boleh klik sini... koleksi puzzle yg masih available untuk dibeli aku akan update kemudian... stock baru dah lama sampai cuma aku jer tak sempat nak ambk gambar lagi...
Nnti bila dah ade stock baru aku akan letakkan sebagai sticky post dlm blog ni untuk mudahkan korang tgk koleksi yg ada....

So, tunggu apa lagi... jom ramai2 joint Kontes U-Blogger ni sebab hadiah2 yg ditawarkan adalah menarik dan banyak... 

Hadiah yang ditawarkan adalah:

1- 4 pasang tudung dr pelbagai jenis - 4 orang
2- 2 eyeliner mac waterproof - 1 orang
3- 1 product shaklee -1 orang
4- 2 box businesscard -2 orang (2kotak - 1pemenang)
5- 1000 like service (fanpage) - 3 orang
6- service design blog -1 orang
7- 1 lukisan potret - 1 orang
8- 1 set 3D puzzle - 1 orang


Selamat menyertai Kontes U-Blogger... klik sini


Labels: