Akhirnya... Dapat juga spec idaman!

Dah lama teringin nak ada spec mata hitam... nak beli yang biase jual kat luar tu tak boleh sebab takde power... nak kena tempah ikut tahap kerabunan mata ni... dah banyak kali aku survey sebenarnya tapi semuanya mahal sangat... Huhuhuu... 

Tapi akhirnya aku jumpe jugak seketul yang aku berkenan dan mampu milik... Hoyeahhhh,,,

Tadaaaaaaa... smart tak?? Hensem tak?? Hahahaha... Cermin mata hitam ni ada lense yang sama powernya dengan spec mata aku yang lain... pakai pun selesa... Lepas ni nak p bercuti boleh la bergaya dengan spec ni... kehkehkeh...

Termasuk yang ni aku ada 3 spec mata untuk tujuan berbeza... 

Ni spec mata yang aku pakai harian... ke ofic atau kat rumah memang aku pakai yang ni...

Yang ni pulak spec mata yang aku pakai bila bersukan atau aktviti yang lasak... sebab spec ni lain macam skit....

Ni haaa spec tu... sesuai la kan untuk bersukan... tak mudah tertanggal bila pakai...