Rindu Bertamu

Aku pun tak faham apa maksud rindu bertamu tapi macam pernah dengar jer... hari ni masuk hari ketiga aku kat Sarawak... esok balik jumpa budak Akiff ni... grrr... rindu giler nak gaduh dengan die...


Munggu ni Akiff pegi school dengan Acu dia... mak mertua aku dengan adik ipar aku datang KL temankan Akiff dengan Miss Permaisuri sepanjang aku outstation kali ni...

Zaman bujang dulu memang seronok bila kena outstation... tapi bila dah kawin dah ada anak ni dah tak berapa suka dah tapi apa boleh buat... lebih-lebih lagi sekarang ni sebab Akiff banyaaaaaak sangat mulut... penat melayan dia dok membebel tapi seronok...

Pagi semalam dia nangis teruk jugak sebab merajuk taknak Acu dia hantar ke tadika... tapi hari ni dah ok sikit... merengek sikit-sikit tiap pagi tu biasa laa... 

Labels: ,