Kek Birthday Akiff Dari Kecik

Aku buat entri koleksi kek birthday Akiff ni bukan niat nak menunjuk tapi sebab nak simpan kenangan koleksi kek bitrhday untuk Akiff...

Birthday Cake Akiff 1 Tahun
1st Kek Birthday untuk Akiff ni aku tempah khas... harganya RM200... mahal giler kann... rasa membazir sangat bile fikir-fikir balik sebab kitorang takde buat apa-apa sambutan pun... tapi biase la kann... 1st time nak sambut birthday anak... over lakk... hahaha...

Birthday Cake Akiff 2 Tahun
Kek birthday Akiff untuk 2 tahun ni aku tempah khas jugak... harganya RM180... rainbow kek ni memang sangat puas hati sebab sedap giler... berbaloi rasanya sebab kitorang celebrate birthday Akiff kat kg masa ni... ramai sedara mara ada... kek habisssss licin...

Birthday Cake Akiff 3 Tahun
Birthday kek Akiff untuk 3 tahun ni memang yang paling special sebab deco kek tu Miss Permaisuri yang buat sendiri... aku tempah kek dengan deco kosong jer... pastu beli coklat-coklat tu then deco sendiri... kitorang buat photoshoot skali masa ni... klik sini kalau nak tengok hasil photoshoot tu... Total kos kek ni sekali dengan coklat semua tu hanya RM60...

Birthday Cake Akiff 4 Tahun
Birthday Cake Akiff 4 Tahun
Kek Birthday Akiff untuk 4 tahun ada 2 bijik... yang atas tu kitorang celebrate secara ringkas masa bercuti dengan family... yang bawah penuh strawbery tu aku beli untuk Akiff celebrate dengan kengkawan dia kat tadika... Kek atas tu RM48... memang sedap... kek coklat strawberi tu pulak RM60... tak tahu la sedap ke tak sebab aku tak rasa... tapi nampak macam sedap jer kann...


Labels: , ,