Enot Dah Tak Comel Bam Bam

Jarang aku nak bergosip pasal mana-mana artis... apatah lagi cerita hal personal orang lain kann... memang bukan style aku la dok jaja cerita orang... korang kalau nak baca cerita keburukan orang terutamanya selebriti atau sesuatu yang viral kat media sosial, boleh terjah blog si uhuk uhuk tu... die memang suka sangat cerita benda-benda negatif ni... nak kongsikan tauladan katanya... hahaha...

Tetiba laser lak ayat aku dok perli perli blog orang lain kannn... wakaka... ok ok... insaf balik... kembali kepada abah careno yang sebenar... yang suka berkongsi sesuatu yang positif...

Sebenarnya aku nak bagi tau yang aku ada tengok kat Instagram Enot (klik) yang dia sekarang ni makin kurus... poyo giler bile dah makin kurus ni... lalu depan cermin pun siap boleh berenti ambik gambar diri sendiri... sabor jee laa...


Enot yang aku kenal adalah komedian dan pelakon yang berbadan gempal yang hebat jugak dalam masak memasak ni tapi bile badan die makin kurus sekarang ni dah rasa macam bukan Enot yang aku kenal lakk... tapi secara jujurnya aku sokong dan support perubahan positif pada diri Enot sekarang ni... asalkan die semakin sihat...


Sebelum ni ade jugak yang kata Enot sakit sampai badan die susut... dah tak comel bam bam macam dulu... Ehhh... hellloooo... sebenarnya Enot kurus sebab ikhtiar die untuk jaga kesihatan dan untuk kurus... bukan sebab sakit dan tak lalu makan...


Kalau korang follow Instagram Enot_78 korang akan tahu sendiri punca dia 'mengecut'... Ni sebab dia dok guna produk Izeara 6 Inch Body Serum... Erkk... Dasyat betul produk ni... sampai Enot pun die boleh 'compress'kannn... hahaha...


Aku tengok dalam insta Enot ramai jugak selebriti yang guna produk ni... Giler tak terpengaruh kalau produk slimming tu Enot yang jadi testimonial dia... Ni baru betul kann... ada aku tengok produk slimming lain yang ambik retis yang body dah meletop top top jadi duta... huh...


Aku bukan nak promote produk Izeara 6 Inch Body Serum ni... cuma aku agak kagum dengan perubahan positif diri Enot... kurus tak semestinya untuk melawa tapi lebih kepada untuk jaga kesihatan... bila badan dah tak over weight takde la menderita kaki tu nak menanggung beban... kann...

Tapi kalau korang betul-betul nak tahu lebih detail pasal produk ni, kat bawah ni aku share info yang korang boleh refer...

Instagram Enot : klik sini
Instagram Izeara : klik sini
Facebook Page Izeara : klik sini
Tel. No : 016-9778323


Ni video pengakuan Enot yang korang kena tengok... sebelum ni ade mulut-mulut jahat kata Enot ada potong usus laaa... buat itu ini laa... untuk kurus... Ni haaa Enot dah jelaskan panjang lebar yang die bukan kurus sebab masalah kesihatan...




Labels: