Tshirt Limited Edition Blog Abah Careno



Cantik tak tshirt exclusive Bloge Abah Careno ni... hahahaa... perasan sendiri.. biar la kannn... tshirt ni bukan untuk dijual sebab kalau jual pun bukan ade yang nak beli kannn... tapi tshirt ni akan diberikan secara percuma kepada reader bertuah... juz tinggalkan komen kat ruangan komen entri ini dan nanti aku akan select beberapa orang dari situ... tak sure lagi berapa ramai yang aku akan pilih...

Tshirt ni agak exclusive bagi aku sebab design tu menggunakan warna gold... aku ada 1 set baju ni untuk family aku... Untuk Miss Permaisuri tshirt berlengan panjang dan jugak untuk Akiff baju kecik comey... yang berminat nak tempah baju macam ni tapi design sendirian berhad, nanti aku kongsikan macam mana k... harga semua akan dikongsikan nanti... sekarang biarkan rahsia dulu... hahaha...

Labels: , ,