Kembali Seperti Orang Lain

Alhamdulillah... hari ni 16 Februari 2015 Miss Permaisuri mula bertugas di sekolah baru...  sekolah baru kat KL ni jugak... jarak 21km dari rumah atau 2 jam perjalanan kalau jem... kalau tak jem dlm 30 minit jer... tapi biase mmg jem la kann pepagi nak pegi kejer tu... terpaksa la Miss Permaisuri keluar awal pagi nak elak jem...

Sekarang kami dah tak lagi berjauhan macam dulu... makan minum aku dengan Akiff pastinya lebih teratur lepas ni... penat dah oi tapow kat kedai... kalau tak tapow aku masak bubur atau goreng telur jer... huhuhu...

Secara jujurnya memang kami tak jangka pertukaran Miss Permaisuri ke KL secepat ini... dalam hati memang la risau dan fikir macam-macam bila baby keluar nanti... dok terbayang sorang dengan abah, sorang dengan ummie... tapi Alhamdulillah dah dapat tukar dah...



Kepada pasangan yang masih mengamalkan gaya hidup PJJ atau Perhubungan Jarak Jauh... banyakkan bersabar dan jangan putus berdoa dan berusaha untuk tinggal sebumbung... semoga segalanya berjalan lancar untuk korang... Aminn...


Labels: