Kali ketiga visit Farm In The City

Baru lepas cuti panjang memasing kannn... hari ni mesti mood kejer kelaut lagi... sama la dengan aku pun... hahaha... tapi rasanya ramai masih bercuti lagi kan sebab tadi on the way ke office jalan agak lengang... rupenyer banyak sekolah yang masih bercuti... uihhh... sakan diorang ni cuti raya cina...

Semalam dengan kelmarin dengar kate highway jem teruk... huhuhu... aku dah pernah hadap jem teruk sekali dulu... sejak dari tu aku dah insaf dah... sejak dari tu tiap kali nak balik kampung memang kena plan betul-betul... nak elak jem punya pasal...

Ni semalam punya cerita... orang lain dok berpesta jem kat highway tapi aku dengan cousin bawak family jenjalan kat Farm In The City... ni kali ketiga aku ke sini... cuma kali ni Akiff dapat jenjalan dengan cousin dia...

Farm In The City ni jadi pilihan aku sebab konsep dia yang lebih mendekatkan kite dengan haiwan dan jugak kawasan dia tidak terlalu besar untuk kita explore... kalau dah besar macam zoo negara tu memang agak jenuh jugak nak berjalan...


Kalau nak tahu cerita lebih detail apa yang menariknya kat Farm In The City ni... korang boleh baca story aku kat link bawah ni...

1. Farm In The City... tempat menarik dan mengujakan...
2. Sepetang di Farm In The City...
3. Aksi Akiff di Farm In The City...


Labels: , ,