Singgah Rumah Mat Gebu Pekena Laksa Nyonya

Jelez pulak aku baca story bebudak lain yang singgah kat rumah Che Mat Gebu baru-baru ni... kemain korang tayang menu yang Che Mat masak ehhh... ok takpe... Nak tayang jugak laaa... wakaka...

Kenangan bersama Tiffin Biru...

Bulan lepas masa balik dari Legoland (sama kes dengan team Kelab Blogger Ben Ashaari yang lain) sempat la aku singgah kat rumah Che Mat... ni kali kedua aku ke sini... Miss Permaisuri jer yang kali pertama... dia dah lama teringin nak kenal dengan lelaki misteri disebalik nama Mat Gebu tu... akhirnya dapat jugak aku bawak die jumpe dengan Che Mat...

Sebelum ke sana aku dah bagi tau awal-awal aku nak singgah kejap jer... takyah susah-susah buat makan sebab memang kitorang makan kat Legoland dulu... tapi tetap jugak Che Mat sediakan juadah untuk kitorang... kata Che Mat juadah simple jer tapi bagi kami dah cukup dasyat dah... rajin betul Che Mat...

1st time merasa makan Laksa Nyonya... tak pernah makan lagi... tapi memang thorbaek... sedappppp... makan bertambah kitorang hari tu... Akiff jer tak makan sebab mood tak berapa ok sangat... menangis-nangis dalam keter takmo balik dari Legoland tu... huh...

Nampak???? Grrrr... tibe-tibe lapar la pulak... mana nak cari laksa nyonya kat KL ni... Adehhh...

Kalau korang nak try buat Laksa Nyonya ni boleh la ushar resepi dalam Blog Che Mat... nah tayang sikit gambar dari Blog Che Mat untuk santapan minda korang... Ngeeee....

Klik gambar atas ni untuk dapatkan Resepi Laksa Nyonya...


Labels: , ,