Minta izin bawak biskut ke sekolah

Dah jadi kebiasaan tiap kali sebelum tido Akiff akan tanya itu ini... cakap itu ini... pot pet pot pet sengsorang dia... semalam sebelum tido Akiff tanya aku...

"Abah... nak bawak biskut pegi school boleh tak?".. tanya Akiff

"Kenapa nak bawak biskut?" Tanya aku

"Kat school kawan abang Akiff bawak biskut... abang Akiff nak biskut jugak..."

"Aik... kat school teacher tak bagi biskut ka?" Tanya aku

"Tak sedap... abang Akiff nak biskut coklat... kawan abang Akiff tak bagi..."

"Laaa... ok ok nanti bawak biskut k..."

Lorrr... aku memang tak bekalkan Akiff apa apa sebab semua dah disediakan kat school... aku fikir kalau bagi dia bawak apa apa risau berebut pulak dengan kengkawan dia... biskut ni diorang makan time layan tv dgn minum petang jer... sarapan pagi dengan lunch memang dah sedia makanan berat dah...

Hmmm... ok takpe... start next week Akiff akan bawak biskut sebagai kudapan dia... sekarang memang selera makan Akiff dah ok... seronok tengok dia dah berselera makan...

Ni buskut feveret Akiff... hanya boleh dapat kat Giant... tempat lain tak jumpe lagi...

Labels: