Menanti sesuatu di Tahun 2015 - Selamat Tahun Baru

SELAMAT TAHUN BARU 2015

Alhamdulillah... berlalu sudah tahun 2014... macam-macam kenangan suka duka dalam tahun 2014... paling terkesan bila macam-macam hal berlaku dalam negara antaranya kes MH370, MH17 dan jugak banjir teruk seluruh Malaysia ni...

Aku memang jarang ulas isu-isu semasa dalam blog aku ni... aku lebih tumpukan hal peribadi sebagai catatan diari aku untuk bacaan aku sendiri di masa depan...

Tahun 2014 memberikan kami sekeluarga berita duka apabila Miss Permaisuri dapat posting sebagai guru di Sibu, Sarawak.

Catatan 2014 yang paling mengembirakan pulak bila Akiff disahkan akan jadi abang long... ngeee... sesuatu yang aku nantikan...

Dalam dunia blog pulak tahun 2014 adalah tahun permulaan aku yang sangat baik... aku harap tahun 2015 akan memberikan peluang yang lebih besar dalam dunia blog aku...

Selamat tahun baru 2015... semoga kita semua maju jaya...