Katil Kereta Untuk Akiff


Peace yowww... muka happy jer...  semalam hari Ahad ingatkan dapat la mentido puas sikit... tapi pepagi buta budak Akiff ni dah kejutkan aku suruh pasang katil car die...


Petang sabtu lepas aku mintak tolong sedara aku, Fahmi untuk ambik katil yang aku beli ni kat Sri Kembangan... TQ Fahmi sebab tolong bawakkan katil kereta Akiff ni...

1st time Akiff merasa naik Hilux... kemain happy... sampai rumah dok bercerita sakan dia naik car besar... hahaha... semalam pun siap ajak naik car besar lagi... amboii... kemain...

Gambar atas tu sajer letak Akiff kat belakang kejap... bagi merasa jer... bukan aku biarkan die kat situ pun...

Sampai rumah petang sabtu tu dah tak sempat nak pasang katil ni sebab bergegas nak ke rumah Ben Ashaari pulak untuk gathering Kelab Blogger Ben Ashaari... citer gathering tu nanti next entri aku story...

Balik dari gathering tu, Akiff dah pun lena dalam kereta... itu yang pepagi dia jaga dari tido terus kejutkan aku suruh pasang katil kereta dia...


Comel tak katil tu... hehehe... aku pun excited bila katil tu dah siap pasang... cadar cars tu aku beli kat chowkit... RM25 sahajakkkk... 

Haaa.. katil kereta ni sebenarnya aku beli kat mudah.com jer... hehehe... barang 2nd hand... nak beli baru non mampu... mahal sangat...

RM400 harga yang di display dalam mudah.com... tapi lepas nego dapat RM350... ok laaa... walaupun budget aku sebenarnya takmo lebih RM300...

Owner katil ni kata katil ni langsung tak pernah guna... dia belikan untuk anak gugurl die tapi anak die takmo... dok tersimpan dah bertahun... itu yang die jual dari menyemak kat rumah... rezeki Akiff la tu nak dapat katil ni... condition katil memang tip top... macam baru...

Aku ada chek harga katil ni kalau yang baru dari kedai... harganya RM700 tak termasuk kos penghantaran... kalau beli barang ribu-ribu baru kos penghantaran percuma..

Korang try la ushar kat mudah.com then search katil kanak-kanak... ade jer lagi katil bentuk kereta tapi kena tengok jugak owner tu kawasan mana... kalau nak beli yang baru sila ke mana-mana kedai perabut... diorang ade katalog untuk korang pilih... sediakan duit jer...


Labels: ,