Idea Deco Cabinet TV

Cabinet TV kat rumah aku... ni gambar masa awal-awal dulu... aku tempah custom made... memang sengaja nak design yang simple dan menjimatkan ruang... segala plug dan decoder disembunyikan kat dalam drawer... review cabinet ni aku dah citer dulu... klik sini

Nampak tak apa yang kurang sekarang ni? Kat tengah bahagian atas tu dah takde tempat letak barang... yang macam pelantar tu... dah tercabut... adik aku punyer kejer la tu... aku mintak tolong die servis ekon, masa die panjat nak servis ekon boleh pulak die jadikan mendalah tu penahan... gedegangg jatuh... nasib baik tak kena TV... 1 hal pulak aku nak pasang balik... dah la leceh nak pasang papan tu...

Disebabkan aku malas nak pasang papan tu... aku penuhkan ruang yang ada dengan frame... Ngeeee... ni tak betul-betul penuh lagi... nanti aku nak beli lagi frame banyak banyak bagi penuh cabinet TV aku ni... basikal tua tu pun terpaksa aku pakukan kat situ...

Cabinet TV ni memang aku takde letak sebarang deco kat bawah tu... pasu ke... bunga ke.. frame ke... memang dilarang letak situ... memang kosong jer... sebab situ track untuk Akiff main car die...



Labels: