Entri Sampah

Kekadang ada hari otak jadi blur... tak tahu nak update apa kat blog... sebenarnya boleh jer buat story isu semasa... boleh jer update pasal Lisa Surihani mengandung tu... Boleh jer kongsi pendapat pasal isu rotan anak tu... tapi kalau dah otak tu tiba-tiba jadi tepu... nak taip apa pun tak boleh...

Ni aku dok menaip entry ni pun jenuh taip pastu delete... pastu taip lagi... pastu delete... hahahaha... mati akal... toloooong  wehhh... apa aku nak membebel ni... takda idea langsung ni tapi nak jugak update blog... kahkahkah...

Tadi aku dah cuba scroll fesbuk cari idea nak kupas kat blog ni... macam takde benda menarik... ada pun pasal si Lisa Surihani tu haa... ayorkkk... takkan nak citer pasal die lak kannn... blog aku ni blog personal... tak nak la citer perihal orang yang takde kena mengena dengan aku...

Haaa... aku heran la bile ade blog yang katanya dia adalah blog personal tapi bila ada isu sensitif pasal retis kemain laju update... retis cerai laa... retis kawin laaa... retis gaduh laa... uih laju betul die bagi pendapat dari sudut dia sendiri... Hmmmm...  sorry aku memang tak suka baca blog yang cerita perihal orang lain... aku suka baca blog yang citer pasal pengalaman diri... boleh dijadikan rujukan dan panduan... terutama cerita hal percutian... paliiiing aku suka baca....

Korang pulak macam mana? Blog yang macam mana korang suka baca?

P/s : Sorry ter'update' entry sampah hari ni sebab takde benda aku nak share... ngeeee...