Bloglist Blogger Rakan Facebook

Bloglist Baru Blog Abah Careno

Bloglist Blogger Rakan Facebook... ce korang peghati belah kanan blog aku ni... ade bloglist baru yang aku creat... bloglist lama dah yillek... Ni bloglist terbaru untuk tahun ni...

Sempena tahun 2015 ni memang aku ada banyaaaaak sangat perancangan dalam life aku termasuk jugak perancangan untuk Blog Abah Careno ni... mengambil kesempatan awal tahun dengan semangat baru, aku nak buat beberapa perubahan kepada blog aku ni dan antaranya yang aku dah buat adalah pasal watermark... aku ada kongsikan di sini...

Dan sekarang aku nak update bloglist kat blog aku ni... bloglist lama ada yang dah tak berupdate... ada blog yang dah terkubur... So, untuk bloglist kali ni aku creat khas untuk rakan-rakan media sosial iaitu rakan facebook dan jugak instagram...

Yer la kannn... dalam facebook aku tu ramaaaaai sangat blogger... tapi serius cakap aku lebih mengenali diorang di facebook berbanding di blog... jadi motif utama bloglist ni diwujudkan adalah untuk mendekatkan Blog Abah Careno dengan blogger lain dalam dunia blog yang sebenar... bukan hanya semata-mata dunia facebook...

So, kalau korang nak masuk dalam bloglist baru aku ni sudi-sudi la add aku di facebook atau follow aku di Instagram... aku akan cilok semua link blog yang melintas kat timeline aku untuk aku update kat bloglist ni...

Facebook : Lan Careno
Instagram : @lan_careno
Twitter : @lan_careno


Labels: ,