MAHA 2014 - Ada sesuatu yang Akiff bawak balik

Sebelum apa-apa aku nak bagi tau dulu kat korang yang sisipan khas MAHA 2014 dalam akhbar Kosmo ada gambar aku sekeluarga sebagai cover page... kehkehkeh... tu haaa gambar aku tengah jalan dengan Miss Permaisuri sambil dukung Akiff... gambar ni sebenarnya gambar 2 tahun lepas... ade aku penah story dalam entri sini... tak tau pulak diorang recycle balik...

MAHA 2014 kali ni 1st day aku dah ke sana... pukul 10 pagi aku dah sampai sana... parking banyak lagi masa tu... tapi panassss terikkk... Akiff pulak buat perangai takmo jalan... nak suruh aku dukong jer... Grrrr... tersembul-sembul muscle lengan aku sebab dok dukong die dari awal sampai balik...

Antara benda menarik yang kitorang jumpa kat sana adalah biskut bola coklat ni atau nama sebenar dia Schneeballen... sedappp... seketul RM6...


Sebelum balik dari MAHA 2014 ni aku singgah destinasi terakhir kat situ... bahagian ternakan... tiba-tiba boleh pulak ada kandang arnab kat situ... boleh masuk main-main dengan rabbit dengan bayaran RM3 seorang... Aku ingatkan Akiff takut nak main dengan rabbit sebab sebelum ni die takut... ntah kenapa kali ni tak takut pulak... sebab dah besar kot... kemain seronok dia main rabbit kat situ...


Lama jugak Akiff dok melayan rabbit kat situ... dah alang-alang bayar kannn... biar main puas-puas... bukan senang nak jumpe pulak tempat main rabbit macam ni...

Haaa... nampak tak Akiff berpeluh-peluh.. panas terik oiii... sebab tu kot die malas nak jalan... nak suruh dukong jer...

Haaa... kalau korang nak tahu kat tangan Akiff tu ade plastik kannn... ade sesuatu yang Akiff bawak balik dari MAHA 2014... now bende tu jadi hobi baru die lak... next entri aku citer...



Labels: , ,