L'arome buat aku menyesal

Sebelum ni ada orang pernah offer aku untuk try produk L'arome Apple Stem Cell Slimming Serum... dia kata boleh merata dan mengempiskan perut buncit... bila kena offer macam tu terus aku rasa macam "oit... ko dah kenape nak perli-perli..." Hahahha... Tak leh terima hakikat yang perut ni dah macam kena pam... tapi masa tu aku memang tak minat pun nak try L'arome ni sebab rasa macam mengarut dan tak berani... sekarang ni kan produk kecantikan macam-macam kat pasaran, promo jer gah tapi hasil tak macam mana sangat pun...

Lepas beberapa minggu aku tahu pasal produk L'arome ni tiba-tiba Ben Ashaari citer die tengah pakai produk L'arome ni... memang berkesan... die ade review dalam blog die... Uikkk... terus aku rasa terpengaruh nak try... hahaha... gigih aku google baca testimoni orang dah teruja pulak bila ramai yang try kata berkesan dan puas hati... masa penjual yang jual ari tu citer aku rasa tak konfiden tapi bila member sendiri bagi testimoni yang bagus baru terdetik nak cuba... hehehehe...

L'arome Apple Stem Cell Slimming Serum

Hahhh... gambar atas tu haaa L'arome Serum yang aku terima by pos pada 27 Oktober 2014... sehari lepas tu aku dah start pakai... pagi lepas mandi sekali... petang lepas mandi sekali... aku juz apply mendalah ni kat bahagian perut jer... sebab situ jer target aku untuk kurangkan ukur lilit... selain kat perut boleh gak kalau korang nak pakai kat paha atau lengan... 

Alhamdulillah... lepas sebulan aku pakai... ukur lilit perut aku kurang 7cm... Miss Permaisuri pun ada gak prasan... dah kurang booolat kat perut ni haa... hahahhaa... itu pun sebab aku pakai tak konsisten sangat... kadang-kadang terskip sebab terlupa... tapi agak puas hati jugak laaa dengan hasil dia... kalau aku betul-betul konsisten pakai rasanya kesan lagi baik la kowt... Aku takda gambar nak tunjukkan bukti testimoni aku sebab malu aihhh nak tunjuk gambar perut kat dalam blog... hahaha... 

Tapi serius aku menyesal sebab lambat guna L'arome ni... huhuhuhu... memang nampak hasil dia...masa pakai serum L'arome ni aku tak diet or tak senaman pun... life macam biasa gak.. rasanya kalau aku jaga makan dan buat senaman mungkin kesan L'arome ni lagi ketara... L'arome ni tak leh sapu banyak-banyak sebab kesan panas dia tu boleh tahan panas gak... Ehhh... korang jangan risau pakai L'arome ni sebab produk ni mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)...

Selain mengempis dan meratakan perut, serum L'arome ni jugak berkesan untuk tujuan lain seperti...

| memecahkan lemak | menghilangkan stretchmarks atau rekahan diperut |  menghilangkan parut luka | membetulkan semula kitaran haid dan senggugut | membuang selulit | mencantikkan tona kulit | sebagai 'ubat panas' untuk sengal dan lengah badan


Korang yang berminat nak dapatkan L'arome ni boleh contact Kak Marziah (012-597 7398) atau boleh baca testimoni pengguna lain di Facebook L'arome4u (klik & like)... korang boleh tanya sendiri berapa harga promosi terkini untuk L'arome... masa aku dapatkan serum L'arome ni hari tu harga dia RM150/sebotol tapi kalau beli 3 botol sekaligus, korang akan dapat diskaun RM100 dan extra 1 botol dan ada free gift... Setahu aku L'arome ni pun ade gak produk kecantikan untuk muka dan spray bawah lidah untuk kesihatan dalaman... tapi setakat ni aku baru try L'arome Slimming Serum ni jer...  kalau nak tahu detail pasal produk lain boleh dapatkan info di Facebook L'arome4u dan jugak Instagram @larome_stokist...


Labels: , ,