Asingkan tempat tido dengan si kecik

Cuti sabtu ahad baru-baru ni aku buat operasi kemas bilik kedua kat rumah tu... pasang katil bujang lama dengan letak carpet bagi cun... sajer nak try test Akiff suruh tido sendiri malam-malam... kasi can ummie dengan abah fefeeling pengantin baru... hahaha...

Dua hari lepas dah try suruh Akiff tido bilik tu... tapi biasa la kan kalau nak asingkan tempat tido kena step by step... so, aku temankan Akiff tido malam 1st tu... sudahnya aku yang lena kat bilik tu, die pegi tido dengan ummie die... hahahha... sabor jer la...

Semalam cubaan kali kedua... sebelum tido pujuk bagi layan youtube dulu kejap... lepas tu aku tido kat tilam bawah... Akiff tido katil atas... akhirnya dua-dua lena... hahahaha... tapi aku kejap jer tido dalam bilik tu... pastu dah bangun cari bilik sebelah... Ngeee... Tengok Miss Permaisuri pun dah mimpi sampai ke bulan sengsorang dalam bilik sebelah... huh....

Ni pagi tadi bangun tido terus aku chek budak Akiff ni kot dah termasuk bawah katil mana tahu kann... Alhamdulillah masih ada atas katil lagi... hehehe... bawah katil aku dah standby tilam lagi satu kot gedebuk jatuh... budak-budak tahu jer la tido macam mana kannnn... selagi ade ruang selagi tu die berpusing...

Pagi tadi lepas kejutkan Akiff aku puji-puji la dia cakap dah besar dan pandai anak abah ni... dah boleh tido bilik sendiri... kena puji lebih-lebih sikit bagi die rasa seronok bile tido bilik sendiri... aku janji dengan die nak buat bilik tu cantik-cantik... Ni kalau berjaya tido asing ni nanti aku nak carikan katil Cars untuk Akiff... macam kat bawah ni... cantik-cantik kannn...


(Sumber Gambar)

(Sumber Gambar)

(Sumber Gambar)




Labels: ,