Pose tak menjadi blogger pada sesi photoshoot

Macam yang aku dah citer dalam entri sebelum-sebelum ni... Kelab Blogger Ben Ashaari ada buat aktiviti berphotoshoot di Studio MyCreative Pixel baru-baru ni... Baca Teaser: Sebalik Tabir Photoshoot Kelab Blogger Ben Ashaari dan Photoshoot Rasmi Kelab Blogger Ben Ashaari...

Aku dah tunjuk dah gambar-gambar menarik setiap blogger yang terlibat... semue cun... cantik.. kacak... dan bergaya... tapi kali ni aku nak tunjuk kat korang gambar hasil yang paling tak ummppp... atau senang kata gambar yang tak berapa menjadi sebab pose pelik atau macam kayu... hahaha...

Korang ingat senang ker nak berdiri sengsorang depan camera pastu kena possing kengkawan tengok pulak... bukan benda mudah oiii... nampak macam senang tapi die punyer neves mengingatkan aku neves masa malam pertama dulu... ehhh... hahahhaa... ada blogger sampai berpeluh-peluh... padahal dalam white studio tu sejuk jer... Blogger Ujang sampai gigil-gigil... belakang camera kemain menggedik, depan camera terus bertukar jadi kayu jati... hahaha...

Ok dah jom tengok gambar-gambar kitorang...
Blogger Radzi... kemain over pose... tau la model fulltime... kitorang yang tengok ko pose pulak yang neves tengok ko... hahaha...
Blogger Najeeb... Alaaa... gambar die takde yang pelik-pelik sangat... huhuhu... cuma yang ni nampak macam senyuman tu fake... hahaha...
Blogger Mawardi Yunus... pose ko ni nampak macam tengah promote minuman herba tongkat ali... hehehe...
Blogger Ben Ashaari... Alahai abam sado ni... gambar die semue kontrol macho... takde yang pelik-pelik sangat... Grrr... Aku pilih gambar ni sebagai gambar die yang pelik sebab dalam gambar ni die senyummmm... Ben senyum oiii... memang pelik sangat... hahaha...
Blogger Angah... aku tak pasti sama ada masa gambar ni diambil die memang sajer pose gelak-gelak happy gitu atau kena kacau dengan orang lain masa tengah nak possing...
Blogger Daus Redscarz... die cakap kat aku die pose gini sebab nak crop gambar ni letak background konon-konon kat Stadium Manchester United kat Old Trafford... hahaha...
Blogger Hafiz Rahim... Gaya possing sedey namanya ni... hahaha...
Blogger Ujang... konon ade gaya la kannn pose macam ni... hahaha...
Ujang punya gambar aku letak extra sikit sebab banyak pulak gambar-gambar pelik mamat ni... kahkahkah... Ni pose hadek-hadek namanya... style kaki kepit... hahaha...
Blogger Eraz... bagi aku pose ni tak berapa menjadi sebab testure badan nampak bongkok sikit... sebab kurus sangat  kot bro ni... badan tu kasi tebal sikit ehhh... hehehe...
Blogger Faizal Fredley... aku dah cuba cari gambar dia yang tak berapa menjadi tapi macam takde pulak... Grrr... mentang-mentang la part time model... huh...
Blogger Fazrol... Ni pose tayang kepak namanya... Ehhh... ada ka? Wakaka...
Blogger Ruby... tangan tu jer yang nampak macam tak selesa... overall ok jer... hehehe...
Blogger Sue Izza... yang ni sebenarnya pose serius tapi mak tiri pose terlalu serius ni... jangan bagi budak-budak tengok gambar ni... nanti diorang takut... hahaha...
Blogger Yanty... gambar ni tak pelik sangat tapi ekspresi muke tu haaa... your face look like gadis garang yang happy sangat... kehkehkeh...
Blogger Mieza... Haiii... hahaha... motips ambik gambar lambai-lambai???
Blogger Uzu Emas Putih... gambar ni pelik sebab "muke jer putihhh... tapi tangan dengan kaki....... (sambung sendiri)" Hahaha... Larikkk... 
Blogger Fiza Fantagiro... Huh... gambar tak ready mek kelate ni pun nampak cantik gak... ciss...
Blogger Qaseh... Haaa... tau knape aku pilih gambar ni... sebab si Qaseh ni photografer tu suruh senyum nampak gigi die taknak... sebab gigi tak cantik katanya... tapi gambar ni ternampak gak gigi dia sikit... sebab tu aku share... hahaha... jahat tak...
Blogger Farah Bubblynotes... gambar ni ok jer... gambar Farah takde yang pelik-pelik... sentiasa bersedia depan camera kot... hehehe...

Blogger Nadia... Alaaaa... gambar dak Nadia pun omey-omey... tak best la macam ni... orang nak tengok gambar yang tak omey....
Blogger Dkna... mata tu tengok ke mana? Macam tak kena jer... belum ready kot... hehehe...
Blogger Yaya... kemain possing style American Next Top Model... kerlassss Yaya...
Blogger Fatin... pose tayang cincin tunang namanya ni... wakaka...
Blogger Lisa... aku pilih gambar ni sebab gambar ni yang paling besar Lisa bukak mata... yang lain semue nampak macam pejam... kiranya yang ni la yang paling pelik kann... hahaha...
Blogger Salina... Ni possing tangan kanan lumpuh namanya... hahaha...
Okeh dah habis tayang gambar orang lain... now nak tayang gambar sendiri pulak... dalam semua yang photoshoot hari tu, gambar aku yang paling banyak tak menjadi dan pelik-pelik... hahaha... possing ntah hapa-hapa... bila tengok balik rasa malu sendiri pulak... wakaka... Korang tengok la sendiri... aku taknak komen ape-ape... ngeeee....



Labels: , ,