Mana patut demam? Abah atau Akiff

Hari ni aku MC... demam... dari semalam lagi aku demam... dah pegi klinik dah... risau gak kann... sekarang ni penyakit macam-macam... 


Petang semalam chek suhu badan aku dah 39°c... huhuhu... Nasib baik aku yang demam... kalau la yang demam tu Akiff then suhu badan cecah 39°c... memang kelam kabut la aku... dah la sengsorang jaga Akiff...

Tapi the problem is bila aku yang demam sape pulak nak jagakan Akiff... kannn... time gigil-gigil dalam selimut time tu laaa si Akiff ni berak... time tu laaa die nak susu... Grrr....

Tapi tak kisah la bab tu... cuma aku syukur sangat semalam bila Akiff faham yang abah dia ni demam... biasanya kalau aku kat depan tv then aku terlelap... memang Akiff akan terjah kat perut aku... tak nak bagi aku tido... tapi semalam bila aku tido Akiff tak kacau pun... elok jer die tengok tv... lepas tu dalam pukul 12 tengah malam die kejutkan aku ajak sleep dalam bilik... huhuhu...

Alhamdulillah pagi ni much better dari semalam walaupun badan still rasa lemah...


Labels: