Cover Tab getah untuk si kecil


Asus Fonepad7... ni tab Akiff yang ketiga... yang 1st dulu aku belikan Akiff tab China... dah jahanam pun... Akiff baling sampai terbelah dua tab tu... huhuhu... lepas tu aku belikan tab Ninetology Outlook kat Akiff... aku ada review tab Ninetology tuu... baca sini

Tab tu takda masalah sebenarnya tapi ada sekali tu Akiff bagi jatuh masa lepak kat mamak... pecah screen dia... tapi nasib baik still boleh guna lagi masa tu... beberapa minggu lepas screen tab tu pecah baru la tab tu betul-betul rosak... caj tak masuk dan tak boleh on... huhuhu... genap setahun jee usia tab tu...


Lepas tu aku survey tab lain pulak... survey punya survey aku rasa yang paling ngam dengan budget dan keperluan Akiff adalah tab Asus Fonepad7 ni... review pasal Fonepad7 ni nanti aku buat k... tak explore habis lagi...

Apa yang penting aku kena cari dulu cover tab Asus ni sebelum boleh bagi kat Akiff.. risau jatuh lagi... cari punya cari akhirnya aku jumpa cover tab ni kat plaza lowyat...


Comel kann... ada banyak colur... ada biru... purple... kuning... hijau... sebenarnya cover ni bukan untuk model Asus Fonepad7 tapi sebab saiz dia memang untuk tab 7 inci... memang muat dan ngam ngam... aku ambik jugak walaupun lubang camera kat belakang tak betul kat tempat dia... tak kisah la bab tu sebab bukan pakai pun camera tu... yang penting tab ni selamat walaupun jatuh...

Korang kalau nak cari cover tab ni boleh cari kat Plaza Lowyat tingkat 1 atau ada jugak rakan kat fesbuk cakap dia ada beli lat Lazada... harga kat Lazada RM45 termasuk pos... aku bli kat Lowyat RM50...


Labels: ,