Repair Cermin Kereta Pecah Murah

Nampak tak gambar atas ni... ade gmbar titik hitam tu... tu kesan kena batu masa driving... kecik jer tapi kalau dibiarkan nanti lama-lama akan melarat...

Balik kampung baru-baru ni abah aku bagi tau ade 1 kedai baiki cermin kereta kat tepi jalan on the way dari rumah aku nak ke bandar Alor Setar... ade kedai budak melayu pakar cermin kereta... murah jer...

Mude lagi tokey kedai ni... bagus laaa... mude-mude ade kepakaran macam ni...

Keter aku ni tak sampai 15 minit dah settle... repair cermin kereta pecah macam aku ni baru RM60... memang murah kalau nak compare kat tempat lain... harga ikut berapa besar kerosakan kat cermin tu...

Sebelum die buat keter aku ni, ade keter lain yang crack memanjang... crack 3 jengkal jugak... pakcik tu cakap, asal masa mula-mula kena baru sejengkal... lepas 2 minggu dah memanjang crack tu jadi 3 jengkal... kalau dibiarkan lagi nanti akan pecah terus cermin tu... repair crack yang panjang 3 jengkal ni hanya RM130... pakcik tu kata kat tempat lain dia tanya ada yang sampai RM300...

Lepas dah repair bukan takde kesan langsung... ade jer tapi tak jelas dah... nampak macam calar jer... tapi apa yang penting crack tu dah tak melarat...

Aku nak tunjuk gambar selepas repair cermin tu tak boleh pulak sebab dah tak nampak... tapi kalau korang nak cari tempat ni... boleh try call no kay signboard dalam gambar kat atas...


Labels: ,