Apps Edisi Blog... Blogger & Reader wajib download!

Wooo... ade apps baru untuk android... belum ramai lagi yang download... panasssss lagi ni... jom jadi antara yang terawal download apps ni...

Ce korang search kat Play Store... taip "edisi.blog"... kompom jumpe nanti...


Bagi aku apps ni sangat menarik dan berguna untuk blogger... sebab ko bukan jer boleh hebahkan entri malah boleh jugak baca entri orang lain ikut kategori kegemaran korang...


Nampak tak atas ni kategori yang ada... kalau aku yang jenis suka baca kisah percutian orang... memang senang laaa... semua entri percutian ada kat dalam label "Travel" tu... klau korang nak cari tempat-tempat makan yang best... boleh baca review rakan-rakan blogger kat label "makanan"... menarik dan memudahkan...


Aku dah try ping entri aku guna apps Edisi Blog ni... simple jer kekdah die... pilih label kategori yang sesuai then die akan otometik ping entri terkini kat blog korang....


Blogger yang dah download apps ni belum ramai lagi tapi apa yang aku perasan... blogger-blogger otai dah mula guna apps Edisi Blog ni...

Apps Edisi Blog





Labels: , ,