Photobooth Raya di pejabat

Skrg ni tgh rancak orang buat jamuan raya... aku sendiri terima banyak jemputan dan tak semua aku dpt pergi... huhuhuhu... Ofic aku pun tahun ni kemain awal buat jamuan raya... 11 Ogos hari tu dah settle jamuan raya kat ofic aku...

Seperti biasa tiap tahun aku jd official photographer utk jamuan raya kat ofic... tak best jadi photographer sbb tak sempat nak makan... Grrrrr... sempat kunyah sikit2 sblm majlis bermula jer... tahun dpn aku nak request pembantu sorang... jenuh nak cover sengsorang.... dah la takde payment... wakaka...

Tahun ni yg buat lagi tak sempat nak ambk gambar candid sbb ada photobooth raya... aku lah yg galak request buat photobooth raya ni konon nak memeriahkan lagi... semua tetamu yg hadir wajib bergambar kat photobooth dulu sblm dibenarkan masuk... tapi ternyata mmg havoc giler kowt photobooth raya ni... Nsb baik ramai bebudak nakal kat ofic aku ni... diorang la yg buat meriah... 

Ni antara bebudak nakal yg aku maksudkan... ade lg yg lain...

Jgn pelik plak tgk ada yg berkain pelikat bagai sbb tema jamuan raya kali ni adalah "Beraya Di Kampung Halaman"... sbb tu ade yg pakai santai gitu jer... deco2 pun smue ala2 kg halaman...

Ruang photobooth... simple tp cantik... hasil kerjasama smua...

Laluan masuk ke office pun menarik gak... thn lps tmpt bergambar kat sini... agak sempit tmpt ni... sbb tu tukar port lain kali ni...

Antara ruang deco lain yg dihias utk tetamu bergambar...

Sblm aku share gambar2  yg diambil hari tu... nak gak tayang gmbar sendiri dulu kannn... giler kow... buat baju mahal2 dr designer terkenal haruslah tayang gambar sendiri dulu kannn... hahahahhaa... keji...


Okeh.... layankan antara gambar menarik hari kejadian...

Yg dlm frame tu KSU aku... yg bersampin tu Pengarah bahagian aku... gmbr agak blur sbb kelam kabut time ni... huhuuh...

Ni muke ketat sbb kena paksa bergambar... hahahhaa...


Prop utk photobooth ni smue aku buat sendiri... smggu buat benda alah ni smue.... hbs jer majlis terus bwk balik rumah, takut hilang... hahaha... nnti bleh guna lagi...

Banyak lagi gmbar2 lain kat dlm fb... kalau nak tgk boleh cari facebook aku Marqis Careno... atau chek dkat hashtag #BKSRaya2014....




Labels: , , , , , ,