Kempen Be Brave - Ejakulasi Pra-matang

Hah... tajuk mengumpan sangat kannn... nampak jer ejakulasi pramatang terus klik nak baca... faham sangat dah korang ni... hahahhaa... okeh... entry kali ni aku cube nak sharing sesuatu yg agak kedewasaan sikit... atau senang cakap agak sulit utk berbicara secara terbuka... biase la kann masyarakat kite ni... mmg penuh dgn adab ketimuran... apa2 yang berkaitan dengan seksual biasenyer takkan dijadikan topik utk berborak... tapi kena faham yer... borak berkaitan seksual dgn sembang lucah adalah sesuatu yg lain... sembang lucah ni lebih kepada borak kosong yg berunsur seks... manakala borak berkaitan seksual adalah lebih kepada kehidupan peribadi sendiri atau orang lain.... itu yg aku maksudkan... mcm aku sendiri mmg tak la kannn nak borak pasal diri aku sendiri dgn orang lain.... tp kalau sembang 'loglaq' dgn member2 tu ade jer... muahahaha...

Aku sebenarnya sangat sangat sangat susah utk menaip entry ni.... aku tak nak apa yg aku tulis ni terlalu sensitif... aku cuba utk menaip menggunakan perkataan yg sesuai, santai, tak over, tak lucah dan pada masa yang sama dpt menyampaikan maklumat yg nak dikongsi ni...

Be Brave yg nak aku katakan ni adalah kempen yg dijalankan oleh A.Menarini iaitu sebuah syarikat biopharmaceutical antarabangsa yg bertujuan utk mendidik masyarakat supaya berani bersuara mengenai masalah kesihatan lelaki dan mengenalpasti adakah anda mengalami masalah kesihatan ejakulasi pramatang ini dan apakah rawatan yg diperlukan. Selain tu kempen ni jugak utk mendorong pihak perempuan memberi galakan kpd lelaki utk mendapatkan rawatan.

Bagi aku kempen ni dijalankan agak menarik iaitu melalui Facebook Page. Mudah jer, juz jawab kuiz yg disediakan dan dihujung kuiz tu nnti akan ditonjolkan Which Inner Hero Are You...

Kalau lelaki, kite nak tgk karektor hero mcm mana yg ada dlm diri kita... yg pompuan plak, karektor hero yg mcm mana diperlukan dlm diri pasangan diorang... pastu boleh la tgk sama ada match tak karektor tu...


Mule2 aku cuak gak nak masuk website ni... www.bebrave.my ... risau bukak2 kluar gambar pelik2... hahahaha... tp Alhamdulillah ok jer... home page die mcm kat atas ni... ade gmbar superhero jer... takde gambar yg laki punyer atau pompuan punyer... wakaka.... So, klik la yg mana berkaitan... yg laki klik la gmbr superhero lelaki tu... yg pompuan klik la gmbr superhero pompuan tu... soalan die tak sama...

Ni antara contoh soalan yg aku dpt masa aku try jwb kuiz ni... soalan agak general jer...

At last, die akan dedahkan sape water hero dlm diri korang... mcm aku, pakcik Justice Shield ni haaa hero dlm diri aku...

Ko bace sendiri karektor hero dlm diri aku ni haaa... siap ade kuasa api kooo... ko mampu? Hahahhaa...

Ape karektor hero dalam diri korang pulak?? Nak tahu jom try main kuiz ni... klik www.bebrave.my atau masuk ke Facebook BeBrave (www.facebook.com/BeBraveMy)...

Jgn lupa suruh pasangan korang try kuiz ni jugak sbb nak tgk karektor hero korang match tak? Kalau match kirenyer korang mmg serasi bersama laaa... klau tak sama pun, tu bkn mksudnyer korang tak serasi lgsung...  Boleh gak ajak kengkawan korang try main kuiz ni...

Hmmm... jgn lupa juga klik www.controlpe.com.my pada akhir kuiz tu nnti untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan kesihatan ejakulasi pramatang ni... 

Takyah takut nak klik website www.controlpe.com.my tuu... takde gambar pelik2 kat situ... 

Haa.. nampak? Dlm website tu korang boleh try test jwb soalan2 kat situ utk diagnose sendiri sama ada korang mempunyai masalah ejakulasi pramatang atau tak... kalau ada, serius ke tak... perlu rawatan ke tak? kat mana nak dptkan rawatan? Klinik mana yg paling dekat dgn kawasan korang? Haaaaa... smue info tu ade dlm web controlpe.com.my.. So, jom try diagnose tgk,  klik sini...



Labels: , ,