Candy Buffet untuk Jamuan Raya

Masa jamuan BBQ Raya adik bradik aku hari tu (klik sini)... geng2 remaja remaji dok kalut siapkan candy buffet... kan dah jadi trend skrg ni... ade jamuan jer mesti nak kena ada candy buffet ni... Walaupunnn ko buat majlis berendoi sekali pun... candy buffet harus ada okeh... ikut trend kekdahnya... ni bln dpn nak masuk musim haji kannn... mesti ramai yg akan buat kenduri doa selamat sblm berangkat g haji... jgn lupe candy buffet kena ada walaupun kenduri doa selamat okeh... hahahaha... over...

Ok ok... pasal candy buffet raya hari tu... kitorang takda tempah kat sape2 pun... smue buat sendiri... mesin coklat fountain mmg dah sedia ada... coklat fountain tu mmg aku beli coklat khas... mmg sedap giler... benda2 lain tu smua pakat beli sorang sikit...

Yummyyy... cucuk-cucuk strawbery campur dgn kiwi campur dgn epal hijau... pastu mkn dgn coklat... Perghhhhhhh... boleh menangis mkn bende ni... hahahhaa...

Haa... nampak? Ni lah candy buffet kitorang... simple jer...

Budak2 la yg paling seronok bila ada candy buffet ni... orang2 tua tak layan sangat... cari penyakit la kannn kalau org tua dok melayan candy buffet ni...


Korang kalau berminat nak buat tempahan candy buffet ni atau nak sewa servis Chocolate fountain ni boleh roger kakak aku... sewa mesin coklat fountain tu termasuk skali dgn coklat khas dia... tapi utk kawasan Alor Setar, Jitra, Pendang, Sg.Petani dan kawasan2 yang tak jauh dari Alor Setar sahaja... Kalau ada sedara mara kat Penang yg berminat pun boleh cuba deal dgn kakak aku.... Boleh PM kakak aku kat FB dia... Sya Nisya (klik)

Labels: , , ,