Berlaku sama seperti mimpi aku

Berita penuh klik sini

Kanak2 umur 4 tahun mati dalam kereta ditinggalkan bapa selama 8 jam di Kuala Nerang... dekat dgn kg aku tuuu... Ya Allah... sedihnya... lagi sedih bila baca komen2 di fb yg mengutuk dan mencaci si bapa... aku percaya si bapa bkn sengaja meninggalkan anaknya di dalam kereta... tambah2 lagi seorang yg waras dan berkerjaya mulia seperti guru...

Aku malas nak komen psal ni sbb aku kesian si bapa dan kluarga arwah budak tu... cuma aku nak cerita yg beberapa hari lepas aku ada bermimpi perkara mcm ni berlaku kat aku...

Aku kluar g jmpa kawan aku kat shoping mall bawak Akiff skali... masa tu Akiff tido kat seat blakang then aku terlupa dan kluar mcm tu jee... dah jumpe n borak lama2 dgn member aku tu br aku teringat yg Akiff tgh tido kat seat belakang...

Ya Allah... masa tu terus aku lari g kat keter then nmpak Akiff tgh meraung nangis sambil ketuk2 cermin tingkap. Hwaaaaaa... aku peluk Akiff n nangis giler2 masa tu...

Pastu aku tersedar dr mimpi... ms aku sedar tu aku masih lg nangis... siap teresak2 nak brenti nangis... tgk Akiff tgh tido sblh aku... perghhh... terus peluk cium Akiff time tu... nsb baik Akiff tak terjaga... aku whatsapp Miss Permaisuri bg tau mimpi buruk aku tu...

Tak pernah kot aku mimpi buruk mcm tu dan 1st time rasanya aku mimpi smpai nangis terbawak2 smpai dah jaga... perghhh... org kata mimpi tu mainan setan... setan btul la setan yg buat jln citer mimpi aku tuu... aku berdendam dgn setan tu... Grrr...

Labels: ,