Alih tumpuan anak dari mengadap Tab dan TV

Minggu lepas aku sajer try beli alatan mewarna ni... nmpak mcm best jer...

Siap skali dgn colur dgn berus... harga murah jer... RM3.50...

Akiff bile dah nmpak ni excited kamain...

Semue ade 8 colur yg ade...

Mule2 aku tunjuk kat Akiff cara nak mewarna... lps tu die dah tak bagi aku sentuh dah... siap suruh aku tgk tv... tak nak kacau die...

Kusyuk kemain... suke aku tgk... ade la dkat sejam gak die dok layan mewarna...

Ni hasil pertama dia yg agak sempurna... yg lain smue merapu jer... blum habis colur dah ambk yg lain pulak...

Pastu tumpah merata2 dah... tapi nasib baik atas meja tu jer...

Bagus jugak aktiviti mcm ni kannn... membantu perkembangan otak diorang selain dpt ajar diorang kenal warna... tp aku tak sempat nak kenalkan warna kat Akiff sbb dah kena halau dok jauh2... hahahaha....

Haaa... meja biru tu aku beli kat Ikea... berguna sangat... Akiff kalau makan mmg aku suruh mkn kat meja tu... nak buat aktiviti mcm ni pun aku guna meja tu... nak basuh senang... lps basuh trus lipat simpan...

Labels: , ,