1st time makan kat Chili's

Hohoho... lama blog aku bercuti... cuti raya namanya ni... hahahaha... byk jer story mory raya nak citer tp hari ni nak up story makan2 dulu laa...


Untuk pertama kalinya aku merasa makan kat Restoran Chili's... Restoran yg konsep cenggini mmg aku jarang2 sgt masuk sbb risau dgn harganya... hahhaa... tp sbb kali ni aku dpt voucher RM50 utk mkn2 kat Chili's ni sbb tu gagahkan jugak kaki ni melangkah masuk dlm restoran ni....

Voucher ni aku dpt masa attend 1 event masa bulan puasa hari tu... tp sajer la aku tggu Miss Permaisuri ade KL baru bawak die g makan kat sini skali... nak g sendiri2 tak sampai hati lak...

 Masa ni Akiff tgh gigih pilih menu utk kids... kids eat for free... hohohoho... i loike...

Ni menu utk kids... kat situ tulis kids meal RM7.95 tp klau nak dpt 1 set kids meal percuma kena order 2 menu utama... hari tu aku dgn Miss Permaisuri order menu utama sorang satu sbb tu Akiff punya menu dpt free...

 Aku order Fajita Trio... 


 Miss Permaisuri order burger cajun chicken...

Ni haa kids meal Akiff punya... fries dgn peha ayam goreng kunyit.... erkkk... peha anak ayam kowt... kecik jer...

Kids Meal pakej skali dgn air gelas kecik utk Akiff... aku order ice lemon tea utk dia... hebis segelas tu die sorang... fries dgn ayam jer tak habis...

Ni cajun chicken burger... sedap gak... sempat rasa sikit ja... hehhehe...

Ini lah dia Fajita Trio tu... sila terliur... hahhaa... mmg sedap... puas hati makan yg ni...  ingtkan ada benda ni jer... rupenyer ade pakej skali dgn benda lain...

Set Fajita Trio ni didatangkan dgn benda2 alah ni... ada salad tomato... ada cheese... yg hijau n putih tu apa ntah... bkn mayonis rasanya... sedap dua2 tu...

Roti pita pun ada diberikan skali... masa order tak tau pun ada skali pita ni...

Disebabkan takda tutorial cara nak makan benda ni... so, pepandai la sendiri ehh... aku bungkus semua bahan2 tu dalam pita dan gulongkan...

Makan mcm ni pun sedap.. mkn ratah cenggitu jer pun terbaek gak...

Klau ada Miss Permaisuri skali aku tenang skit nak makan... dia layan Akiff... klau takda aku la yg kena melayan budak tu...

Total menu yg kitorang makan penuh meja malam tu adalah RM97.20... tax jer dah lebih RM13.. demmmm... lps guna voucher aku juz bayar RM47.20... ok laaaa... makanan sedap n berbaloi... nak dtg selalu tu mmg tak tp skali skala ok jer...

Labels: , ,